Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 19 Oktober 2015

Anak dan ayahnya.. sapa lagi muda ?

 

Ini anaknya punya cara berpakaian !

image

Dan ini pulak cara ayahnya berpakaian ! Walaupun hanya di dalam rumah !

image

Hurm.. kenapa aku rasa pelik je ? Apasal lain macam jer ???

4 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Hehe...soalan mencemaskan ni..

Kak Sue berkata... [Reply to comment]

Erkss..kemahin Qhaf..bergaya sakan..

salmiah awang berkata... [Reply to comment]

muka pun dah dekat nak sama.cuma belum serupa lagi

Amanda Suria berkata... [Reply to comment]

Amboih Qhaff...u look most ensem than ur dad la...erk...kbai...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI