Tamat sudah JEPUN ! - BEN ASHAARI

Tamat sudah JEPUN !

 

Hurmm.. esok , kembali semula ke Malaysia. Jerubu ? Hurm.. Tak pe la.. Apa nak buat kan ? Apakah aku akan rindukan Jepun ? Hurmmm ..

Inikah ?

image

Atau inikah ?

image

Atau ???

image

Hurmmm.. Aku akan cerita semua ni nanti pada korang.. Apakah aku akan kembali ke Osaka ? InshaAllah.. Bersama keluarga aku ! Tunggu Qhaliff dan Zahra besar skit.. hehehe.. Sementara tu , simpan duit ! Kan kan ?

10 ulasan:

  1. Tahniah abg Ben dapat pergi sana orang taja.
    bukan mudah nak dapat macam ini.
    All the best..

    BalasPadam
  2. eh..dah nak blk dah...rasa macam baru je abg ben sampai Jepun..kejab je masa kan

    BalasPadam
  3. wahh seronok nya... target ke Jepun suatu hari nanti..insya-Allah.. aamin

    BalasPadam
  4. Asalam Bro Ben..fuuh!!!! bro amazing..teringat Etuza ke are spideman tu..wow!!! cepat2 lah sharing pengalaman ..tak sabar nak tengok Bro Ben . blogger hebat Malaysia kita.

    BalasPadam
  5. in sya Allah mana taukan berkat hasil usaha..ada rezeki untuk anak anak..sampailah lagi ke Jepun...amin..

    BalasPadam
  6. Wah! Abg ben! Cepat2 siapkan entry tentang pengalaman di jepun ni. hehehehe

    BalasPadam
  7. terujanya tgk... tak sabar nk tunggu entry seterusnya...

    BalasPadam
  8. bestnye ben dapat jelajah negara orang hanya jadi blogger..")

    semoga terus success ben..")

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.