Kuala Lumpur dan Kelantan.. - BEN ASHAARI

Kuala Lumpur dan Kelantan..

 

Kelmarin di Kelantan…

image

Aku pesan kat wife…

“ Tengoklah langit dan awan tu puas-puas.. Esok nak balik KL dah..

image

Dan dalam perjalanan pulang.. Masuk Terengganu je pon dah cukup ! Segalanya berubah..

Sayangnya.. sawah padi tengah menghijau tapi langit tiada birunya ! Hurmm.. Tapi ok lagii la… masih berkabus dan berjerubu !

Heheheheh… Nak tarik nafas dalam dalam pon , kena pikir panjang !

image

image

Masuk je lebuhraya Karak… segalanya berubah !

image

Dan KL serta beberapa buah negeri lagi ,sekolah cuti !! Huhuhuh… Jenuh mak bapak !

7 ulasan:

  1. Rindu si awan biru, tapi dah sebulan menghidu asap jerebu, ya Allah cepat2 lah akhiri semua ujian ini. Kesian kt anak2 dah lama tak main di padang.

    BalasPadam
  2. ooo..abg Ben memang selalu balik kelantan guna jalan terengganu erk..

    BalasPadam
  3. Betul..Allahu..8 pagi macam 6.30 petang..

    BalasPadam
  4. Rindunya nak tengok langit biru kat KL dan hujung selatan Perak..

    BalasPadam
  5. masaalah stiap tahun, apakah penyelesaian..

    BalasPadam
  6. Nak-nak plak minggu ni patutnya exam kan...jenuh anak-anak buat prepareration...bertabah la...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.