Penangan ‘OSAKA’ ! - BEN ASHAARI

Penangan ‘OSAKA’ !

 

Sebelum aku menjejakkan kaki ke Osaka , baru baru ni .. ‘Osaka’ dah lama wujud dalam diari kehidupan aku. Aku punya baju OSAKA 06.. Qhaliff dan Zahra juga ada.. Entah kenapa , aku suka dengan OSAKA.. Dan ditakdirkan , aku sampai jugak ke sana ! Rezeki..

Dan baru baru ni , aku balik Kelantan.. merayau kat Wakaf Che Yeh , ternampak sehelai baju yang cukup menarik ! Baju ni aku tak jumpa kat Osaka tapi kat Kelantan ! Hahahaha..

image

Pakai baju ni dan ke Alamanda Putrajaya.. Dan di situ , ditakdirkan sekali lagi… terjumpa dengan OSAKA !

image

Dan masuk ! Tengok barangan yang dijual , segalanya berharga RM5.30 ! Gulp… sememangnya ada barangan yang aku nampak di Osaka , dijual di sini ! Dan harganya memang murah berbanding di sana .. Hurmm..

image

image

Jumpa jugak satu barang ni.. lama dah aku carik. Kalau kat Low Yatt , harga mau berpuluh ringgit gak tapi kat sini.. baru RM5.30 ! Huhuhuh… Rembat selalu !

Masa tak mengizinkan nak mencari lagi.. nak g makan.. Dan akan kembali di waktu orang tak ramai iaitu hari kerja ! Lalalalaa…

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.