Pavlova si Rara ! - BEN ASHAARI

Pavlova si Rara !

 

Aben kat mana ? Nak kasi Pavlova niii..

Huhhh.. aku hampir merajuk terjun kolam kat Lexis Hibiscus baru baru ni sebab tak dapat rasa pavlova yang dah berbulan lamanya aku mintak ! Asyik sold out jer ! Huhhh… mana aci kan ?

Dan akhirnya , aku dapat gak ! Tu pun sebab aku ke Angkasapuri  ada hal.. Kalau tak ??? Haa…

Bukan apa.. aku dengar kengkawan yang dah rasa pavlova ni sedap sangat ! Tu yang teringin tuuu.. Baby dalam perut aku ni pon teringin gak nak rasa !

image

“ Tinggal skit untuk wife Aben tauuu..

Hurm….. hurm… satu demi satu masuk mulut.. Tau tau , abis ! Huhuhuh… Maaf la yer sayang.. Orang perempuan tak leh makan manis manis. Biar jer lelaki yang makankan.. kan ? Sweet tak ! Huhuhuh.. Yelah , nanti order lain !

Nak order gak ??? Huhhh…. Boleh tgk info di bawah ni..

image

Sedap ! Nak order lagii…

14 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.