Pavlova si Rara ! - BEN ASHAARI

Pavlova si Rara !

 

Aben kat mana ? Nak kasi Pavlova niii..

Huhhh.. aku hampir merajuk terjun kolam kat Lexis Hibiscus baru baru ni sebab tak dapat rasa pavlova yang dah berbulan lamanya aku mintak ! Asyik sold out jer ! Huhhh… mana aci kan ?

Dan akhirnya , aku dapat gak ! Tu pun sebab aku ke Angkasapuri  ada hal.. Kalau tak ??? Haa…

Bukan apa.. aku dengar kengkawan yang dah rasa pavlova ni sedap sangat ! Tu yang teringin tuuu.. Baby dalam perut aku ni pon teringin gak nak rasa !

image

“ Tinggal skit untuk wife Aben tauuu..

Hurm….. hurm… satu demi satu masuk mulut.. Tau tau , abis ! Huhuhuh… Maaf la yer sayang.. Orang perempuan tak leh makan manis manis. Biar jer lelaki yang makankan.. kan ? Sweet tak ! Huhuhuh.. Yelah , nanti order lain !

Nak order gak ??? Huhhh…. Boleh tgk info di bawah ni..

image

Sedap ! Nak order lagii…

14 ulasan:

  1. Ye. Tak dinafikan. Memang sedap!

    BalasPadam
  2. tengok gambar je dah tahu pavlova rara ni sedap...

    BalasPadam
  3. hahahahahaha abennn! kijam! tu bukan sweet! tu gelojohhh! hahaha. sabar jelah aku, sian akk ittew x dpt rasa. nt buat lain kat dia.

    BalasPadam
  4. tengok pun dah melting.. sedap!

    BalasPadam
  5. nampak gambar je pun dah menyelerakan.....kecur air liur

    BalasPadam
  6. rara pun bagi la lebih sikit...haha

    BalasPadam
  7. SA pun x merasa masa rara bawak kat ummiza cafe ari tuh....ada amikkan utk en tunang..tp dia dah ngap semua..sedih

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.