Jom sertai contest COSMODERM !

 

Produk dah bagus.. alang alang dah membeli produk Cosmoderm tu , join sekali la kan ? Mana laa tau.. rezeki ? Sapa nak bagi free kan ? Contest sebelum sebelum ni pon ramai dah menang ! Dah dapat pon hadiah memasing..

Ok.. camana contest kali ni ? Hehehe..Mudah giler !

  1. Beli mana mana produk Cosmoderm di Guardian.
  2. Kemudian upload gambar anda bersama produk tersebut dengan sekreatif yang mungkin .. Lagi kreatif lagi bagus ! Tapi jangan sampai mencederakan diri lak yer.. Keselamatan perlu diutamakan.. Hee..
  3. Jangan lupa sertakan hastag ( #iluvmyskin #cosmoderm ) ! Wajib ni !!
  4. Dan tunggu keputusannya !

image

Aku ? Aku ? Hehehehe .. Dah join ke belum ? Hehehehe.. Ok tak gambar bawah ni ?

image

Kalau segan tunjuk muka , buat gini pon ok dah .. Asalkan JOIN ! Hehehehe..

image

image

Tunggu apa lagi ? Dan buat mereka yang sekitar Kuala Lumpur dan Petaling Jaya , sila ke Alpro Warehouse Sale di Jaya 33 , Petaling Jaya dari 30 Oktober - 1 November. Diskaun sebanyak 60% Untuk semua produk Cosmoderm dan anda akan berpeluang untuk dapatkan hadiah misteri dari Cosmoderm.

image

Sengih lagi ?? Cepat ler !

3 ulasan:

  1. Singgah BW pepagi and wish you all the best, andai berminat jom sertai kontest terbaru nie http://kenny977.blogspot.my/2015/10/write-review-contest-anjuran-lynk-dot-my.html. Hadiah keseluruhan bernilai RM4k.

    BalasPadam
  2. Sengih tengok model ke duta cosmoderm ni ha..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009