Sony Xperia Z5 atau Iphone 6s ?

 

Minggu depan Sony Xperia Z5 akan dilancarkan di Malaysia secara rasminya dan Iphone 6s dah pun mendapat tempat di hati peminat setianya , juga di Malaysia.

Aku ? Tak dinafikan aku agak stress dengan menggunakan Android terutama part whatsapp yang kerap hang bila ramai bagi mesej. Nak bukak pon tak boleh ! Ini kerap berlaku baru baru ni , ketika aku di Jepun. Nak tak nak , aku kena reinstall Whatsapp.

Apakah Sony Xperia Z5 akan selesaikan masalah ini ? Atau aku terpaksa guna Iphone yang aku anti selama ini , demi untuk kelancaran tugasan harian aku sebagai blogger ?

image

image

image

image

Hurmmmm.. Tak pe ! Sabar !! Minggu depan aku pergi pelancarannya dan akan menilainya sendiri ! Apakah aku akan terus setia dengan Sony atau … beralih arah ???

Iphone 6s dah boleh masuk dalam air kan ? Hurmm..

5 ulasan:

  1. hehehe.
    jgn salahkan watsap kalau hang.
    tu tanda kena asingkan nom telepon.
    x sabo nk tunggu price Z5.

    BalasPadam
  2. iphonng 6 le, org kata tak hang,
    tp...ntah

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009