Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 23 Oktober 2015

Sony Xperia Z5 atau Iphone 6s ?

 

Minggu depan Sony Xperia Z5 akan dilancarkan di Malaysia secara rasminya dan Iphone 6s dah pun mendapat tempat di hati peminat setianya , juga di Malaysia.

Aku ? Tak dinafikan aku agak stress dengan menggunakan Android terutama part whatsapp yang kerap hang bila ramai bagi mesej. Nak bukak pon tak boleh ! Ini kerap berlaku baru baru ni , ketika aku di Jepun. Nak tak nak , aku kena reinstall Whatsapp.

Apakah Sony Xperia Z5 akan selesaikan masalah ini ? Atau aku terpaksa guna Iphone yang aku anti selama ini , demi untuk kelancaran tugasan harian aku sebagai blogger ?

image

image

image

image

Hurmmmm.. Tak pe ! Sabar !! Minggu depan aku pergi pelancarannya dan akan menilainya sendiri ! Apakah aku akan terus setia dengan Sony atau … beralih arah ???

Iphone 6s dah boleh masuk dalam air kan ? Hurmm..

5 komen :

Azura Rahman berkata... [Reply to comment]

Z5

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Z5 and ip6s nti stu bagi sayaaa

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

hehehe.
jgn salahkan watsap kalau hang.
tu tanda kena asingkan nom telepon.
x sabo nk tunggu price Z5.

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

Cunnya z5...

nurshaf berkata... [Reply to comment]

iphonng 6 le, org kata tak hang,
tp...ntah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI