Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 8 Oktober 2015

Tamat sudah JEPUN !

 

Hurmm.. esok , kembali semula ke Malaysia. Jerubu ? Hurm.. Tak pe la.. Apa nak buat kan ? Apakah aku akan rindukan Jepun ? Hurmmm ..

Inikah ?

image

Atau inikah ?

image

Atau ???

image

Hurmmm.. Aku akan cerita semua ni nanti pada korang.. Apakah aku akan kembali ke Osaka ? InshaAllah.. Bersama keluarga aku ! Tunggu Qhaliff dan Zahra besar skit.. hehehe.. Sementara tu , simpan duit ! Kan kan ?

10 komen :

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply to comment]

Tahniah abg Ben dapat pergi sana orang taja.
bukan mudah nak dapat macam ini.
All the best..

Afidah Azmi berkata... [Reply to comment]

eh..dah nak blk dah...rasa macam baru je abg ben sampai Jepun..kejab je masa kan

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

wahh seronok nya... target ke Jepun suatu hari nanti..insya-Allah.. aamin

Etuza Etuza berkata... [Reply to comment]

Asalam Bro Ben..fuuh!!!! bro amazing..teringat Etuza ke are spideman tu..wow!!! cepat2 lah sharing pengalaman ..tak sabar nak tengok Bro Ben . blogger hebat Malaysia kita.

Yana Libra berkata... [Reply to comment]

seronoknye :)

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

in sya Allah mana taukan berkat hasil usaha..ada rezeki untuk anak anak..sampailah lagi ke Jepun...amin..

Haffizul Iskandar berkata... [Reply to comment]

Wah! Abg ben! Cepat2 siapkan entry tentang pengalaman di jepun ni. hehehehe

noorhaidaz eyda berkata... [Reply to comment]

terujanya tgk... tak sabar nk tunggu entry seterusnya...

Fieza Sani berkata... [Reply to comment]

bestnyaaa..

Puan Wawa berkata... [Reply to comment]

bestnye ben dapat jelajah negara orang hanya jadi blogger..")

semoga terus success ben..")

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI