Tamat sudah JEPUN !

 

Hurmm.. esok , kembali semula ke Malaysia. Jerubu ? Hurm.. Tak pe la.. Apa nak buat kan ? Apakah aku akan rindukan Jepun ? Hurmmm ..

Inikah ?

image

Atau inikah ?

image

Atau ???

image

Hurmmm.. Aku akan cerita semua ni nanti pada korang.. Apakah aku akan kembali ke Osaka ? InshaAllah.. Bersama keluarga aku ! Tunggu Qhaliff dan Zahra besar skit.. hehehe.. Sementara tu , simpan duit ! Kan kan ?

10 ulasan:

  1. Tahniah abg Ben dapat pergi sana orang taja.
    bukan mudah nak dapat macam ini.
    All the best..

    BalasPadam
  2. eh..dah nak blk dah...rasa macam baru je abg ben sampai Jepun..kejab je masa kan

    BalasPadam
  3. wahh seronok nya... target ke Jepun suatu hari nanti..insya-Allah.. aamin

    BalasPadam
  4. Asalam Bro Ben..fuuh!!!! bro amazing..teringat Etuza ke are spideman tu..wow!!! cepat2 lah sharing pengalaman ..tak sabar nak tengok Bro Ben . blogger hebat Malaysia kita.

    BalasPadam
  5. in sya Allah mana taukan berkat hasil usaha..ada rezeki untuk anak anak..sampailah lagi ke Jepun...amin..

    BalasPadam
  6. Wah! Abg ben! Cepat2 siapkan entry tentang pengalaman di jepun ni. hehehehe

    BalasPadam
  7. terujanya tgk... tak sabar nk tunggu entry seterusnya...

    BalasPadam
  8. bestnye ben dapat jelajah negara orang hanya jadi blogger..")

    semoga terus success ben..")

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009