Bila Aariz dah pandai merangkak..

Bahayaaa.. ada sekali tu , tak sampai seminit , dia dah jauh dari mak dia yang terlena ! Haaaa.. Nak tak nak , aku kena pasang semula... Masuk Aariz , 3 beradik la guna menda ni. Tahan wooo ! Masih dalam keadaan cantik lagi.. hehehe..
Bagus menda ni. Kalau sakit perut , tinggalkan je dia dalam tu.. Hahaha..Pastu gi la tunaikan hajat dengan secepat mungkin. InshaAllah tak menjerit punya dia dalam tu.. Malah lagi seronok dia . Tengok tv melalui celah celah tu jer.. 

Bila balik si abang dari tadika , dia pon join sama.. Suka Aariz ada geng bermain. Qhaliff pon leh tahan gak main ngan adik dia.. Buat macam budak tu dah usia setahun lebih. Si adik pun beria ketawa.. Huhuhuh... Kena pesan pesan gak kat dia.. Adik dia kecik lagi... 
Sekejap je masa bergerak..Tau tau semua dah besar. Tak lama lagi semua sekolah. Huhu.. Tanda daddy semakin tua tapi masih mengekalkan kehenseman.. Heeee. Jeles la tuuu.. 

3 ulasan:

  1. Bagus ada benda ni, keselamatan mereka lebih terjamin.

    BalasPadam
  2. meriah hidup tgk anak2 semakin membesar sihat...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI