Pakat pakat demam batuk... - BEN ASHAARI

Pakat pakat demam batuk...

Zahra , dah ok ari tu tapi dia dok kerap dengan susu botol dia.. dah batuk semula ! Tak nak makan tapi nak susu jer.. Hurmmmm.. Kalau bagi nasi dengan telur goreng kicap , dia ok laa... Tu pun makan skit jer.. 
Semalam bawak gi klinik lagi. Amik nap.. Sebab malam tu dia tak leh tidur. Asyik menangis jer.. Hurm.. ngan aku aku tak leh tidur. Tak pasal pasal aku dapat demam. 
Sian dia... tak leh berenggang ngan aku. Dalam sakit sakit tu pun nak kena tidur ngan aku. Kalau tak kasi , meraung.. Kalau meraung , sampai muntah muntah.. dah satu hal lagi.. Ni aku outstation sehari. Lama dah tak tinggalkan diorang. Semalam tak terasa la sangat kot... Nanti gi New Zealand , 4 malam.. huhuh.. masa tu mesti terasa..
Berbalik pada demam.. aku risau esok ni.. Nak bagi talk dengan keadaan gini.. Hurmmm... Moga segala urusan dipermudahkan esok.. 

4 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.