#KembaraKBBA9 | Pakej percutian murah ke Perth ,Australia !

by - Khamis, Mei 04, 2017

Mencari agensi pelancongan yang boleh dipercayai bukanlah mudah. Banyak dah kes kes penipuan berlaku yang menyebabkan ramai yang mula berhati hati dalam memilih agensi pelancongan untuk mereka pergi bercuti ke luar negara dengan lebih terancang dan teratur.. dan yang penting , selamat ! Maklumlah , nak pergi beramai ramai.. mudah guna agen travel ni. 
Baru-baru ni , 2 orang rakan blogger #KBBA9 atas tiket #KembaraKBBA9 ke Perth melalui pakej percutian 5H4M yang dikendalikan oleh Ayden Averroes Travel. Ini bukanlah pertama kali team #KBBA9 pergi bersama agensi travel ni.. dah masuk 2 kali dan bakal untuk kali ke tiga ! Yang pertama , gi Krabi-Phuket-Hadyai , hujung tahun lepas.. 
Yang kedua , Perth ni laaa.. hehehe... Daus dan Ujang , mewakili team #KBBA9. Dan mereka benar benar seronok dengan percutian singkat tapi penuh aktiviti yang menarik !  Terasa menyesal gak la tak ikut mereka.. Hahahaha.. Perth memang best untuk mereka yang nak bercuti di tempat yang tak penuh dengan manusia ! Hahahaha.. Aku pernah gi sekali.. Best ! 
Ok.. kisah Daus dan Ujang di Perth bersama aktiviti mereka melalui pakej 5H4M Perth ni boleh korang baca sendiri di blog mereka. Aku nak cerita , macam aku lak yang pergi ! Hahaha.. Aku rasa lebih baik korang baca sendiri kat blog diorang.. baca keterujaan mereka sendiri.. tu lagi best kan ? 

Pasni , team #KBBA9 menghantar 2 orang blogger lagi ke Korea lak.. Kemudian , 4 orang ke New Zealand.. Tungguuu cerita kitorang mengembara bersama eh.. Aku gi yang New Zealand tu ! Tak sabar wehh.. hehehee.. sebab trip tu , kitorang kena memandu sendiri.. bersama 3 orang blogger lagi. Huhuh.. kembara blogger weh ! 
Dan untuk projek #KembaraKBBA9 tahun depan , aku sedang dalam perbincangan.. heeee.. InshaAllah. Target , Eropah !

You May Also Like

4 comments

  1. Moga banyak lagi rezeki Kembara KBBA9 dan moga ada jugak rezeki untuk join.

    BalasPadam
  2. Seronok betul tgk ujang & daus enjoy kat sana

    BalasPadam
  3. yang menariknya tak payah tukau waktu di jam haha..waktu sama +8

    BalasPadam