Zahra , hari ke 3. - BEN ASHAARI

Zahra , hari ke 3.

Dijadualkan dia discharge hari ni. Tapi malam tadi , dia demam semula. Qhaliff pun demam. Aariz pun demam haaa.. Dan aku sendiri pun demam. Tapi Zahra paling aku kesian. Dia merengek lain macam. Sikit skit nangis. Nurse check... dan dapati laluan 'bermasalah' . Baru aku perasan , tangan dia bengkak dah..
Terus nurse bukak dan sapu ubat.. Barulah dia dapat tidur selepas tu. Aku sendiri pun baru dapat tidur. Hurmm...
Tengok la camana hari ni. Mak dia pun dah berhari cuti. Qhaliff sendiri pun tak gi sekolah. Sian dia. Lama tak belajar. Hurmm... Moga hari ni Zahra makin sembuh.
Hurm.. penat. Hal anak  ok je.. ditambah dengan dugaan lain..

9 ulasan:

  1. kesian zahra..tangan nampak bengkak tu,moga dia cepat sembuh la hendaknya...kalau bab anak2 sakit ni,risau...

    BalasPadam
  2. Besarnya dugaan insyallah harap semua ok.

    BalasPadam
  3. Kesiannya dia.... Patutlah dia merengek....

    BalasPadam
  4. semoga cepat sembuh ye zahra

    BalasPadam
  5. Alahai sian sangat. Moga semuanya dipermudahkan ye.

    BalasPadam
  6. get well soon zahra :( sian zahra...

    BalasPadam
  7. Sabar...insyaAllah semua kembali sihat dan ceria semula nanti..ameen..bengkak bekas jarum (branula)tu sakit...lagi kalau lama guna...tangal jadi rasa sengal..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.