Jom ke New Zealand bersama Ikhlas Tours !

by - Isnin, Mei 29, 2017

4 bulan lagi ! Hehehe. InshaAllah , jika panjang umur. Segala-galanya telah diuruskan oleh team #KembaraKBBA9 dan juga Ikhlas Tours yang beroperasi di New Zealand. Hanya menanti masa saja. Tak sangka , mudah berurusan dengan mereka. Dan kosnya , mampu bayar la.. Untuk 6 hari 5 malam , bawah RM2K seorang ! Ok la kan ?
Menarik New Zealand ni kalau kita ni pencinta alam. Hehehe.. Kalau untuk shopping , rasanya tak la sesuai ke sini. Aku nak ke sini sebab nak rehatkan kepala otak aku sebelum masuk tahun baru dan kena pulak time aku dan rakan rakan blogger gi ni nanti , musim Spring ! Haaaa... Tak terbayang keindahannya nanti ! Huhuhuh.. 
Apakah pakej yang kitorang amik ? Owh.. ni yang best ni. Kitorang akan memandu sendiri di sana ! Tu yang best tuuu.. Hahahaa.. Sebab tu kena cari geng sekepala untuk travel gini. Baru best. Apa yang disediakan oleh Ikhlas Tours ? Haa.. meh aku kasi tau.. 
Jadual 5 hari 4 malam ( tak nak lama lama.. rindu anak ! ) 
Ahaaa.. mesti tertanya punya.. camana punya penginapan.. transport yang disediakan oleh Ikhlas Tours. Oh ya , makanan kitorang bawak dari KL. Tapi ada gak plan nak buat food review kat sana.. Hehehe.. Cari restoran halal dan tulis mengenainya di blog. Kot kot la korang nak gi nanti , kan ? Heheeee..

Dan antaranya dah dibooking untuk kitorang ialah.. 


Pengangkutan dan lesen.

Ahaa... amacam ? Ramai dah amik pakej bersama Ikhlas Tours dan alhamdulillah , semua gembira ! Boleh tengok di page Ikhlas Tours sendiri.. Kalau nak tau dengan lebih lanjut , boleh email pertanyaan ke :  i k h l a s . t o u r s @ g m a i l . c o m
Tak sabar nak ke sana ! Moga panjang umur dan tercapai impian. InshaAllah.

You May Also Like

12 comments

  1. nak tau kos, hahaha kot boleh ikut 😘

    BalasPadam
  2. Amin..moga berkesempatan ke sana. Hihi..

    BalasPadam
  3. Seronoknya... insyaAllah cukup bajet nt boleh join travel dgn ikhlas tour

    BalasPadam
  4. wow bestnya...ini antara salah satu tempat my wishlist...hihihi

    BalasPadam
  5. Tempat paling best didunia...ada peluang pergi lah ke NZ

    BalasPadam
  6. teringin nak travel, moga ada peluang melihat tempat orang nanti insya-Allah

    BalasPadam
  7. Ben. Makanan dari KL tak boleh bawak banyak. Banyak benda yang tak boleh bawa sebab NZ apply strict law dalam kemasukan makanan dari luar negara. Saya ada share kat dalam blog saya pasal ni. Tips road trip ke NZ pun saya ada share kat dalam my blog...

    BalasPadam
  8. Taaa zaabaarrr......... Nak gak follow.

    BalasPadam
  9. bawah rm2k tu, all in full board kaa?

    BalasPadam
  10. Moga dipermudahkan perjalanan pergi balik nanti.

    BalasPadam