Rabu, 24 Mei 2017

Zahra , hari ke 3.

Dijadualkan dia discharge hari ni. Tapi malam tadi , dia demam semula. Qhaliff pun demam. Aariz pun demam haaa.. Dan aku sendiri pun demam. Tapi Zahra paling aku kesian. Dia merengek lain macam. Sikit skit nangis. Nurse check... dan dapati laluan 'bermasalah' . Baru aku perasan , tangan dia bengkak dah..
Terus nurse bukak dan sapu ubat.. Barulah dia dapat tidur selepas tu. Aku sendiri pun baru dapat tidur. Hurmm...
Tengok la camana hari ni. Mak dia pun dah berhari cuti. Qhaliff sendiri pun tak gi sekolah. Sian dia. Lama tak belajar. Hurmm... Moga hari ni Zahra makin sembuh.
Hurm.. penat. Hal anak  ok je.. ditambah dengan dugaan lain..

9 komen :

Siti Rohaida Yusof berkata... [Reply to comment]

kesian zahra..tangan nampak bengkak tu,moga dia cepat sembuh la hendaknya...kalau bab anak2 sakit ni,risau...

tarmizi berkata... [Reply to comment]

Besarnya dugaan insyallah harap semua ok.

IQ = Izyan Balqis berkata... [Reply to comment]

Moga cepat sembuh zahra.

ayuejean berkata... [Reply to comment]

Kesiannya dia.... Patutlah dia merengek....

Hamelia Hamid berkata... [Reply to comment]

semoga cepat sembuh ye zahra

mas saari berkata... [Reply to comment]

Alahai sian sangat. Moga semuanya dipermudahkan ye.

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

get well soon zahra :( sian zahra...

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Sabar...insyaAllah semua kembali sihat dan ceria semula nanti..ameen..bengkak bekas jarum (branula)tu sakit...lagi kalau lama guna...tangal jadi rasa sengal..

Farahin Esa berkata... [Reply to comment]

Get well soon... xoxo...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI