Akhirnya , LISA SURIHANI milik YUSRI secara sah !

 

Jangan teriak yer kawan kawan .. Neelofa masih single .. Ahaks… hahaha … Guwau je laa ..

image

Yusry menyarungkan cincin nikah ke jari manis isterinya pada majlis membatalkan air sembahyang.

image

Seronok Yusry dapat anak dara kan ? Hahaha .. Caiyok !

 

image

Alahai , sweetnya .. Teringat aku masa kawin dulu dulu .. Ni nak kawin sekali lagi ni ! Kawin ngan wife aku gak laa .. aiyoo ..

 

Dengan sekali lafaz, pengarah dan penyanyi, Yusry Abdul Halim, 39, sah bergelar suami kepada pelakon popular, Lisa Surihani Mohamed, 26.

Majlis pernikahan mereka diadakan di Hotel Marriot, di sini, selepas solat Isyak kira-kira pukul 9 malam, Khamis.

Acara dimulakan dengan upacara berbalas pantun mengikut adat tradisi orang Melayu lama oleh kedua-dua belah pihak.

Pasangan tersebut diijabkabulkan sendiri oleh abang sulung Lisa iaitu Mohamed Azan Mohamed dengan disaksikan oleh Pegawai Tadbir Agama Daerah Sepang, Halim Mat Isa.

Pengantin perempuan menerima seutas rantai platinum sebagai mas kahwin sementara wang hantaran dirahsiakan jumlahnya daripada pengetahuan umum.

Dalam pada itu, pihak perempuan menerima tujuh dulang hantaran dan dibalas sembilan dulang.

Selain seutas rantai, antara barang hantaran lain yang diberikan Yusry kepada Lisa termasuklah sirih junjung, bunga rampai, cincin, kelengkapan solat dan kek.

Manakala Lisa membalas sirih junjung, bunga rampai, sebentuk cincin, koleksi cakera padat kumpulan The Beatles, sebuah peralatan muzik keyboard, kelengkapan solat, kelengkapan pakaian lelaki, manisan dan kek.

Kesemua hantaran itu direka dan digubah oleh Butik Cosry dengan kerjasama Eliza Elies Wedding.

Sumber – Mstar

8 ulasan:

  1. alaaa..kenapa nikah tak pakai tudung ? dalam ombak rindu dia pakai tudung ..hehe

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah...moga ikatan perkahwinan kekal ke akhir hayat!

    Tahniah buat Yusri dan Lisa

    BalasPadam
  3. Tahniah dan selamat pengantin baru buat Yusri dan Lisa.

    BalasPadam
  4. wahh tahniah... canteknye lisa...

    BalasPadam
  5. assalam, tahniah buat kedua pengantin...

    BalasPadam
  6. Pinjam gambar je Abg Ben.. Thanks yer..

    BalasPadam
  7. beza umur diorang 13 tahun...fuhhh...

    alhamdulillah...selesai sudah....moga ada keberkatan Allah untuk mereka...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009