Garrett Popcorn Shop , Klcc - BEN ASHAARI

Garrett Popcorn Shop , Klcc

Jap lagi nak g Klcc .. Ada majlis kat situ aku kena hadiri .. hurm .. kat Galeri Petronas ..


Popcorn tu haaa .. dah berkali cuba nak beli tp gagal sbb ramai sangat orang ..


Dan aku harap , aku akan berjaya beli jap lagi ! Sian kat wife .. nak merasa sangat .. huhu..


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 ulasan:

  1. hik3..samalah bro..last week pi..queue panjang giler..pastu masa q pendek skit,pi la beratur..tgk harga,tak jadi beli...paling murah, rm9.....

    BalasPadam
  2. sedap ke..sy xpernah try lagi..tp kalo dah rmai yang beratur mestila sedap kan

    BalasPadam
  3. memang ramai kan sebab sedap. tapi manis...

    BalasPadam
  4. hari tu saya pegi pukul 10 pg hr ahad, mmg xde org pon bratur.. popcorn dia mmg sedap, kalu btul2 nk mkn sy akn pegi time tu je la.. hehehe..

    BalasPadam
  5. sedap sgt ek pop corn ni, rmai blogger yg cite pasal pop corn ni.nyum nyum. sy ni hantu pop corn, kalau dah start makan dlm wyg, mmg xboleh behenti sampai la abis.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.