Sapa yang pantas dan tepat itu ?

 

Waahh .. sapa eh ? Sapa eh ? Hehe .. Apa ceritanya Ben oi ?? Tetiba terus ke sapa pantas dan tepat ni ??? Hehe .. Ceritanya gini .. Sila rujuk entri Sapa cepat dan tepat , dia menang ! 

Baca dah entri tu ? Haaa … Simple je kan contest tu .. Contest tu cuma pemanas enjin je .. Tunggu laaa aku buat kasi betul betul panas . Nanti ada yg ikut sama panas .. huhu ..

Jadi sapa pemenang dia Ben ? Tak sabar nak tau ni .. Haaa.. sapa eh ? Sapa eh ? Hehehe .. Blog dia .. blog dia .. blog dia ialaahhh .. jeng jeng jeng .. kasi surprise bleh ? Bleh ? Muahaha ..

Tapi mmg pantas la diaa.. hehehe .. Jom g tengok sapa yang kenaaaa … Klik –> http://bit.ly/g78sFU

5 ulasan:

  1. tahniah lulu... kerana cepat dan menang..

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/02/kuliah-terbesar.html

    BalasPadam
  2. saya pulak lambat macam siput la nie.

    hikhokhikhok.

    untunglaa lulu pages.

    BalasPadam
  3. surprise!!!!! mari tengok sape yang kenaaaaa!!!!

    http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/02/mimpi-basah.html

    mengharap persingahan tuan... barangkali membawa makna yang cukup berharga buat saya...

    tq..

    BalasPadam
  4. ala tak menang. ehehehhee. sobss!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.