Sekali , bos aku pon pakai dah ultrabook !

 

IMAG1729

Saja whatsapp bos (ex) aku nun di Singapore yg bz sambung belajar ( korang belajar selagi terdaya tauu ) bila dapat tau yang aku dapat projek Mothercare ( insyaAllah ) tu ..Yelah , sapa tak happy kan ?

Aku bagitau dia sbb dia antara orang terawal yang support aku berblogging ni . Dia gak yang kasi line line utk join group bloggers untuk naikkan blog aku ni . Dan dia kan bos .. Dia kasi aku blogging kat opis tu kira bagus la kan .. hahaha .. Tq bos.

Sempat la berchat jap dan cerita pasal projek Toshiba yang aku  dpt gak tu .. Aku saja promote ultrabook jenama Toshiba  tu kat dia .. Aku kata ringan woo ..  Dia jawab .. Dia pon dah guna .. Toshiba .. Aku tanya dia , Z830 ke ? Dia jawab yer ..

Aiseyman .. Dia lagi pantas dari aku rupanya .. Hahahaha .. Dia kata masa dia beli tu harga RM3K ++ .. Skang ni tak tau la berapa. Dia beli pon sbb tertarik dengan keringannya .. Tu je la aku sempat interview sbb aku nak keluar ngan wife g survey tempat shooting projek Toshiba ni  , sabtu nanti.

Dan sesungguhnya , ultrabook ni mmg best laa.. Laptop terkini .. Mungkin mereka yang tak gemar guna tablet , ultrabook ni mmg sesuai sekali .. Ahaks ..

image

image

9 ulasan:

  1. dapat satu ultrabook ni mmg best

    BalasPadam
  2. fuh rm3k?? takpe, aku pakai netbook buruk ni je la

    BalasPadam
  3. assalam, teringin jugak nak beli...tapi bukan sekarang

    BalasPadam
  4. toshiba memang bagus.cousin saya cakap,kalau kite panas kan dlm microwave pon,tahan.yeke?

    BalasPadam
  5. I would prefer Asus!

    Nipis Toshiba tuh dah mcm Mac Book Air...

    BalasPadam
  6. pic tuh bos abg ben or abg ben?
    awat kurus???

    BalasPadam
  7. Wah. . Bertambah moden & canggih. . .

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009