Penyamun serah diri pada Saiful Apek !

 

Tergelak aku baca artikal dr Berita Harian ni ..

Seorang lelaki menyerah diri pada polis di satu sekatan jalan raya yg mana Saiful Apek terlibat sama menyertai operasi tu .. Tapi dia lebih pada nak edar risalah cegah jenayah jer ..

Lelaki yg mengaku dikehendaki polis tu terlibat dlm kes samun  memberhentikan motornya di bahu jalan sebelum menyerahkan kad pengenalannya dan meminta utk bergmbr dgn Apek terlebih dahulu sebelum ditahan pihak polis kerana disahkan punya rekod dikehendaki polis ..

Hehe .. macam tu punya pun boleh ? Kalau letak artis kpop ? Berapa ramai agaknya yg dtg serah diri ? Ke serah kewarganegaraan ???

Published with Blogger-droid v2.0.9

18 ulasan:

  1. agak2 kalau letak neelofa, ramai tk penjenayah serah diri?

    BalasPadam
  2. Baru lps baca...haha..kedalam pun kedalam la kan..yang penting dpt bergambar ngn Apek...snggup kan..tu betul punya fanatikk tu...

    BalasPadam
  3. selenge benor budak tu. hahahaha. tapi golongan camtu memang ramai kenal saiful apek.

    BalasPadam
  4. aah. strategy yg hebak! cer letak shah rukh khan ke.. abg aaron ajis ke.. ape akn jd? xpun letak zed zaidi. heh! ;P

    BalasPadam
  5. heheh lawak betul...penyamun tu sengaja buat lawak...padan la ngan saiful apek...

    BalasPadam
  6. hahahaha ! bagus jugak polis nie. menarik perhatian org jer. ahaha

    BalasPadam
  7. hahaha..macam2...idea yg bernas juge yer..

    BalasPadam
  8. baru ler ngam ngan apek...haha

    BalasPadam
  9. he...23x aku tumpang gelak je dulu

    BalasPadam
  10. Haha , xprlu polis bagai . setakat artis kpop di 'boo' di konsert pom dah ada yg xnak ngaku warganegara malaysia . teruk la ,. :D

    BalasPadam
  11. Haha da jumpe satu taktik bru utk crik pnjenayah .. Ltk artis .. Huhu ag2 artis pompuan ..

    BalasPadam
  12. kalau nak serah kewarganegaraan, baik ikut kpop balik sana terussss. End of the story.GoodBye

    BalasPadam
  13. hhahaa...klo letk mealofa mcm ne plk tu abg ben..hehee

    BalasPadam
  14. mesti dia peminat fanatik apek.. ;)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009