Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 26 November 2012

Penyamun serah diri pada Saiful Apek !

 

Tergelak aku baca artikal dr Berita Harian ni ..

Seorang lelaki menyerah diri pada polis di satu sekatan jalan raya yg mana Saiful Apek terlibat sama menyertai operasi tu .. Tapi dia lebih pada nak edar risalah cegah jenayah jer ..

Lelaki yg mengaku dikehendaki polis tu terlibat dlm kes samun  memberhentikan motornya di bahu jalan sebelum menyerahkan kad pengenalannya dan meminta utk bergmbr dgn Apek terlebih dahulu sebelum ditahan pihak polis kerana disahkan punya rekod dikehendaki polis ..

Hehe .. macam tu punya pun boleh ? Kalau letak artis kpop ? Berapa ramai agaknya yg dtg serah diri ? Ke serah kewarganegaraan ???

Published with Blogger-droid v2.0.9

18 komen :

NATDRAH berkata... [Reply to comment]

agak2 kalau letak neelofa, ramai tk penjenayah serah diri?

Aslvie Adam berkata... [Reply to comment]

Baru lps baca...haha..kedalam pun kedalam la kan..yang penting dpt bergambar ngn Apek...snggup kan..tu betul punya fanatikk tu...

Blitzenius berkata... [Reply to comment]

selenge benor budak tu. hahahaha. tapi golongan camtu memang ramai kenal saiful apek.

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

aah. strategy yg hebak! cer letak shah rukh khan ke.. abg aaron ajis ke.. ape akn jd? xpun letak zed zaidi. heh! ;P

Norizwan berkata... [Reply to comment]

heheh lawak betul...penyamun tu sengaja buat lawak...padan la ngan saiful apek...

Izzah Azizah berkata... [Reply to comment]

hahahaha ! bagus jugak polis nie. menarik perhatian org jer. ahaha

Liza Abu Bakar berkata... [Reply to comment]

terbaik..

Mira Adzlia berkata... [Reply to comment]

hahaha..macam2...idea yg bernas juge yer..

widiea azira berkata... [Reply to comment]

penyamun low class kot haha

ct cheery berkata... [Reply to comment]

hahaha..xmemasal serah diri

Paly berkata... [Reply to comment]

baru ler ngam ngan apek...haha

Bro Framestone berkata... [Reply to comment]

he...23x aku tumpang gelak je dulu

sieyzu eiyka berkata... [Reply to comment]

Haha , xprlu polis bagai . setakat artis kpop di 'boo' di konsert pom dah ada yg xnak ngaku warganegara malaysia . teruk la ,. :D

Cik Nurul Siezuka berkata... [Reply to comment]

Hai macam2.. apek pun boleh... :)

Alyn Adnan berkata... [Reply to comment]

Haha da jumpe satu taktik bru utk crik pnjenayah .. Ltk artis .. Huhu ag2 artis pompuan ..

hamizah samsudin berkata... [Reply to comment]

kalau nak serah kewarganegaraan, baik ikut kpop balik sana terussss. End of the story.GoodBye

sAkuRa rOckerS berkata... [Reply to comment]

hhahaa...klo letk mealofa mcm ne plk tu abg ben..hehee

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

mesti dia peminat fanatik apek.. ;)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI