Semalam dia tersenyum dalam mimpinya..



Semalam dia tersenyum. Hari ni dia menangis. Demam. Segala perancangan hari ni, bertukar. Wife ada meeting penting, kena ganti dengan orang lain. Aku patut ada photoshoot hari ni dengan jurugambar terkenal, Wan Izhar, dibatalkan untuk kali ke 2. Hari tu pun sebab anak anak demam. 
Dan petang ni aku ada meeting dengan satu syarikat besar, untuk satu projek besar. Boleh gi ke? Wife suruh pergi je. Dia boleh handle. Si baby nak berkepit ngan mak dia jer. 
Hurm.. Gitulah kehidupan. Ada senyum.. Ada tangis. Barulah ada 'keseronokan'. Kalau senyum je, kita tak tau dengan siapa kita hidup. Insan di sekeliling kita hanya bijak amik kesempatan terutama di kala kita senang. Masa susah? 
Ada satu hal lagi nak kena selesaikan.. Hurmm hal keluarga. Penat gak hal ni. 

2 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009