Keputusan Akhir Pemenang Contest TYZARA 2017 ! - BEN ASHAARI

Keputusan Akhir Pemenang Contest TYZARA 2017 !

Ok.. iklan dah tamat ! Sambung kembali pengumuman pemenang untuk contest Tyzara yang gempak itu ! Ramai tak sabar sabar menanti keputusan yang mana segala penjurian dilakukan oleh orang terpilih dan takda kaitan dengan aku ! Aku pon tak tau sapa tapi dikatakan cun orangnya ! Waduh , waduhhh.. mana bisaaaa gini dong ! 
Buat yang tak tau sapa pemenang Share Terbanyak dan Tempat Ke 3 Artikal Terbaik , sila baca di entri gempak aku ni... Share Terbanyak dan Tempat Ke 3 !
Cerita banyak tamooo..  meh aku umum pemenang Artikal Terbaik di tempat ke dua ! Fuh , Memang sengit la.. Dengarnya cuma tewas beberapa mata jer.. Dasat dasat ! 
Entrinya memang macam orangnya la. Gempak ! Power Rangerslah !! Siapakah wanita itu ? Siapakah blogger itu ??? Jeng jeng jeng.. Jap , kasi aku tukar link dia tu.. heehhe.. Baru la best ! Ok.. dah tukar... Jom tengok PEMENANG TEMPAT KE DUA ARTIKAL TERBAIK ! Tahniahhh yer Puan ! Cuba lagi yer... hehehehe... 
Dan tempat pertama... Fuh , tak sangka laaa dia leh dapat ! Blogger bukan pilihan ni.. Dia kata dia main hantar jer artikal jer tapi aku memang dari tau , dia seorang blogger yang bagus penulisannya. Cuma kesibukan masa saja menghadkan dia untuk lebih serlah bakatnya ! Siapakah dia ???? 
Baiklah... ARTIKAL TERBAIK CONTEST TYZARA 2017 dimenangi olehhhhh.... olehhhhhh... muzik pleasssee ! Kuat lagi.. Yearghhhhh... Goyang Inul japppp.. Eyahhh.. eyahhhhh... 
Jatuh kepadaaaaa.... Jap, penganjur kata selepas persembahan Aiman Jate ni .. Kita rilek rileks dulu yer.. Layan lagu sebutir dua.. Okeh ? Jangan stress stresss.. Kasi tenangkan jiwa..  Tak syiok la terus umumkan ? Korang leh tunggu 2 bulan.. apa salahnya tunggu lagi 2 hari kan ? Hehehehe... 

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.