Bila dapat jemputan bagi 'talk' di Universiti.. - BEN ASHAARI

Bila dapat jemputan bagi 'talk' di Universiti..

Rasanya bukan pertama kali.. sebelum ni pernah aku tolak.. dan pernah jugak aku terima jemputan di bawah MARA , nun di Teluk Intan.  Segalanya berkaitan dengan media sosial dan usahawan. Hehehe.. suka tajuk ni sebenarnya. Banyak pengalaman kecil sepanjang berblog ni.. Alhamdulillah. 
Dan bila dapat jemputan gini , terus berkobar kobar semangat nak kembali ke gym ! Bila tengok diri di cermin , badan dah mengecut ! Hahahha.. Kena sadokan semula !
Badan dah naik lemau ! Angkat 10kg pon gigil. Aritu , lepas la nak main 100kg.. hahaha.. Dah kena mula balik. Sebenarnya jadi lemau ni sebab siku sakit balik. Salah workout ari tu. Terpaksa rehat panjang.. huhu.. Maka ni nak mula semula. Nasib tak sempat boroi ! Heee.. 

Ok..ada sebulan nak kemaskan balik. Tak nak kasi besar .. kasi fit jer ! Tapi buffet ramadan preview banyak lak skang ni.. huhu.. Apakah aku berjaya ???? 

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.