Sebab ada D-Tox !

by - April 07, 2017

Huhhh.. dia tunjuk pada aku di kala aku kemurungan sebab terlebih makan malam ! Dia gi beli satay dan bihun sup. Patutlah beria dia suruh aku makan walhal dia tau , sebelah makan , aku cuma makan roti nan jer  Roti nan bagus woooo.. fiber.. esok pagi , zasssss... abis berderai kat jamban ! Takda simpati langsung hasilnya tapi amat memuaskan.. 
Tapi semalam, dia kasi aku try D-Tox... apakah hasilnya di pagi hari ? Hurmm... Dulu aku suka la makan pil kasi lawas perut.. maklumlah , zaman aku keboroian di usia 20an , macam macam makan.. tapi bab membuang tu memang payah laaaa... ilmu mengenai khasiat makanan tak tau sangat. Takda bini orang kata... 
Dengan adanya D-Tox.. baru semalam la cuba.. boleh tahan kesannya ! Takda la tahap memulas tapi bila sampai masanya , dengan tenang dia keluar. Tanpa perlu beratur atau berlumba lumba. Mereka keluar dengan comelnya gitu. Haaaaa... 
Rasanya ? Ada rasa limau dan halia.. sedap ! Aku rasa macam nak abiskan semua jer.. tapi risau nanti dengan usus usus aku sekali keluar...hehehehe... 

You May Also Like

2 comments

  1. D-tox ST kan ni>memang bagus gile..lepas makan ni selama sebulan means 2 botol lah kan..hari lawas dengan jayanya..Sebab sebelum ni ada masalah lawas2 ni..

    BalasPadam