#PhotoshootRayaKBBA92017: Terima kasih Muzium Warisan Melayu UPM !

by - April 24, 2017

Satu kebanggaan dapat buat photoshoot kat sini beramai ramai ! Bukan mudah untuk mengumpulkan lebih dari 10 blogger memandangkan ramai yang dah bekerluarga  serta berada di luar Kuala Lumpur namun , aku sekali lagi dapat melakukan..dengan kerjasama rakan rakan blogger yang lain ! Alhamdulillah. Tahniah semua ! 
Terima kasih kepada Muzium Warisan Melayu UPM , Serdang kerana sudi menaja tempat buat kami kali ini dan pastinya ini adalah photoshoot yang cukup berjaya dikendalikan oleh juru gambar yang cukup berpengalaman , Wan Izhar Abu Bakar ( baca Giler Pro Wan Izhar Abu Bakar ! ). 
Dan blogger sendiri telah beri kerjasama dan komitmen lebih 100% ! Bangga aku wehhh.. Ahaaa , MUA-MUA yang datang pada awal pagi , jutaan terima kasih atas kesudian menaja makeup makeup para blogger wanita. Memang nampak anggun dan gempak mereka. 
Cun kan ?  Ketara muka berubah hingga ada sang suami terus nak bawak balik rumah ketika tu gak ! Hahahaha.. gurau gurau... terkedu je la.. tengok bini diorang tetiba cun ! Hahaha.... kena antar gi kelas mekap eh ? 
Ni baru setengah je turun.. kalau semua blogger #KBBA9 turun , memang hari hujan ketika tu.. terasa bahang ! Hahahaa..


Dan blogger blogger lelaki... segak segak belaka terutamanya yang berbaju oren tu ! Fuh , simple tapi ketampanan terserlah tanpa berbelah bagi. Tak sangka kan ? Rugi laaa yang tak nak taja baju mamat tu ! Hahahahah..
Tuuu.. baju oren tuuu..

Tak nampak ? Meh aku close up skit.. Tak nak tengok ? Hahahaha.. tak kiraaa ! Tengok gaakk..
Ah, kacak , kan ? Hehehe.. gurau gurau ...
Makan tengahari paling akan diingati ! Hehehehe..


Sekali lagi.. jutaan terima kasih buat Muzium Warisan Melayu UPM. Sebarang pertanyaan , boleh rujuk pada page mereka atau di Instagram , MuziumUPM.
Selesai.. tunggu hasilnya selepas ini !

You May Also Like

10 comments

  1. Wahh .. Terbaikk enjoy ja nampak.. =)

    BalasPadam
  2. Bila lah saatnya nk daoat join photoshoot dengan KBBA9 ni, hurm..

    BalasPadam
  3. Paling seronok dapat makan ramai2 dlm rumah tu. Siap hidang dlm dulang. Nice

    BalasPadam
  4. memang menarik photoshoot ni! nampak meriah sangat! tahniah en ben dapat adakan photoshoot kali ni!

    BalasPadam
  5. Tak sabar nak tengok hasilnya nanti..

    BalasPadam
  6. Makan tengah hari tu, makan bersila...lauk sedap yang amat...uishhh lapaq aihh bila ingat!

    BalasPadam
  7. Eh sapa baju oren tu, hehehee!
    Tapi memang best photoshoot kali ni, terbaik!

    BalasPadam
  8. Tradisional hidangan makanan tu..terbaiklah...PC suka tengok keakraban KBBA ni..

    BalasPadam
  9. ahahaha laki sapalah tu ajak bini dia balik

    BalasPadam