Terdengar sang isteri 'sakit dada' di malam hari ! - BEN ASHAARI

Terdengar sang isteri 'sakit dada' di malam hari !

Termenung.. kenapa ???

Siap kerja ! Tengok jam dah jam 3 pagi. Baru dapat baringkan diri ! Huhuh.. Tiba-tiba terdengar wife yang tidur nyenyak pada awalnya , terasa seperti tidak boleh bernafas. Aku tau dia selsema teruk pagi tu tapi takkan la sampai sesak nafas kot ?? 

Kemudian dia sedikit meracau ! 

Ah, sudahhh ! Takkan aku nak kena azankan kat telinga dia ? Sebelum ni , memang la aku kerap azan ketika tidur ! Hehehe.. mimpi hantu la katakan ! Terbawak bawak terus ke mulut gitu. Tak pasal pasal kena bantai gelak dengan wife. 

Tapi yang ni apa kes lak ? 

Aku pun kejut la dia perlahan lahan. Orang sedang tidur ni , jangan main kejut begitu saja. Bahaya ! Terutama orang dah tua ni. Haaa.. Hee..

Dia terjaga. Terus dia urut dada dia. Aku tak urut tau ! Haaa.. Jangan pikir ni blog lucah lak ! 

Dia pandang aku. Kemudian dia cubit lengan aku.

Aku tau dah !  Malas layan. Aku suruh dia sambung tidur. Tapi dia berkeras nak cerita. Adeh, malas betul aku nak layan. Baik tengok cerita Korea kat Netflix dari dengar apa dia mimpi ! Bukan apa , aku tau dah apa dia nak cerita. 

Yer, dia mimpi aku kawin lagi ! 

Aku gakkkk yang kena ! 

8 ulasan:

  1. haha, scary yer mimpi wife aben.. no wonder dia urut dada.. haha

    BalasPadam
  2. Sama lah....ari tu zila siap menangis dlm tidur sbb suami kawen dkt golok.....bangun pagi suami tanya mimpi dia kawen dgn sapa

    BalasPadam
  3. Hahaa.. Ingat apa tadi! Kot tetiba asthma attack kena bawak pi hospital. Jahat aben

    BalasPadam
  4. hahahahaahahaahahahaha.. awat terasa sangat bila baca entri ni? hahahahahahhaha.. siap nangis kauuuuuuuuuu.. awat kawen x jemput..

    BalasPadam
  5. Maq pun selalu mimpi macam wife Ben mimpi tu. Tapi tulah , nasib baik cuma mimpi..fuhh 😅

    BalasPadam
  6. Memang ngeri.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.