Sila jemput Eye Smart Vision ke tempat anda !

by - Isnin, Julai 29, 2019



Haa , bukan sekolah jer. Jika ada jemputan rasmi , mereka boleh je ke Institut Pengajian Tinggi , jabatan kerajaan , syarikat swasta untuk membuat pemeriksaan mata secara percuma untuk pelajar dan juga kakitangan di tempat terbabit. Tiada bayaran untuk pemeriksaan mata malah jika mata tu ada masalah , mereka akan memberikan pilihan pada kita. Cuba periksa mata dan try kanta mana yang sesuai. Jika berkenan , boleh terus pilih je bingkai di situ atau pergi ke kedai cermin mata mereka yang terletak di Sungai Wang Plaza. 

Baru-baru ni mereka telah pun membuat pemeriksaan mata di Sekolah Menengah Seri Petaling dan juga di Ibu Pejabat Bukit Aman, Kuala Lumpur.  Sila baca entri di blog Nadia Johari dan , Inspektor Mama , Puan Nooraini

Zaman ni , ramai murid rabun di peringkat usia muda. Mereka tak tau mereka rabun. Sebab tu ada yang slow di dalam kelas. Tak nampak apa cikgu tulis di papan putih tu ha. Kesannya, mereka ketingalan dan malas ke sekolah. Nak cakap , mereka tak tau atau mereka sedar , nak tempah spek , mahal harganya. Nah... inilah peluang yang dinantikan ! Jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk anak murid anda ! 

Berbaloi.... 















Dulu , aku rajin la ke Fokus Point tapi selepas kali terakhir , aku punya spek cecah hingga RM2500 , aku rasa memang giler la. Nasib baik Eye Smart Vision ada. Maka sekarang , spek aku cuma dalam 300-400 jer !

You May Also Like

1 comments