Ahad, 28 Mac 2010

Aku pun nak jaga muka gak !


Ahaks.... Lama lak tak pakai mask of zorro neh ... malam ni aku pakai agar esok g keje dengan muka yang berseri seri ala anak dara baru dipinang ... Ok..nak turun ..sambung tengok cita DEVDAS .. lalalalla

18 komen :

SweetyMui2 berkata... [Reply to comment]

suka cite dvdas!! hehehe
siyes macam hantu..haha :P

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Jangan koo buat selalu...jatuh pen aku sat tadi...cehhh...bertuah nya bapak budak!!!....segan sehhh!!!

surisarawak berkata... [Reply to comment]

cheh!!..tekejut den..serem!!!..

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata... [Reply to comment]

ben,.,tekejut aku...
alahai..ko nie, ingat entry citer antu...

terbantut aku nak sambung entry utk blog sendiri...(kus semangat,,...lari dah!!!!)

dayangredzuan berkata... [Reply to comment]

huish menakut kn..
hehe bgusnye la jage kulit muke..
jarang jumpe member2 lelaki sy yg jage kulit muke

cikgu isza berkata... [Reply to comment]

dah malam ni ben.. sakit perut tengok muka tu.. alamatnyer sok bersinar2 lah di opis..
:D

selalu saya yang sapukan untuk cik abang.. pastu buat2 ler cerita kelakar sebab dia x leh gelak.. hehehe..

ddYanie berkata... [Reply to comment]

wahahaha...lawak gila la ben ni...
xda lain trus teringat citer "Zombi Kg.Pisang"..ha9..tp ok r jaga mUka=)

Anak Jawa berkata... [Reply to comment]

ish ish ish... canteknyaaaaaaaa. anak sapa laaa ni??? keh keh keh

Suejoshua berkata... [Reply to comment]

Hei siapa kauuu? akulah raja!
Raja manaaa? raja kapoorrr!
Hei raja kapoorrr...apesal muka nko macam tepong gomak?
Ei apa daaa gomakkk!

BEN ASHAARI berkata... [Reply to comment]

hahahahah

Yatre Hayati berkata... [Reply to comment]

hye!!! lawak la gambar ni.. kita pown x paki macm ni !!!

Ady berkata... [Reply to comment]

muko pow hantu!! hahaha!!

diDEN™ berkata... [Reply to comment]

pergh... btmbah cute ben...
wahaha..

cuteyes berkata... [Reply to comment]

wahhhhhhhh...cun laahhh!hahaha..zatul pun tak pakai gini, nak jaga muka bagai..aduhaii..sakit perut dok gelak!

mush berkata... [Reply to comment]

datang gOdek tengOk Ben Ashaari yg dulu²...entri bergambar & berjela²....sama mcm saya mula² buat entri blog, semua nak cerita, semua nak kasik tayang...huhuh....masa & pengalaman mematangkan kita ...kann???

PMOfficial berkata... [Reply to comment]

cuma bleh gelak je....hahaha

ayuhidayu berkata... [Reply to comment]

KIHKIH..RASE NAK PAKAI MASKER GAK LAH

mama_yayang berkata... [Reply to comment]

laki sye mmg confirm la taknak pkai benda alah mask ni..heee..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI