Aku pun nak jaga muka gak !


Ahaks.... Lama lak tak pakai mask of zorro neh ... malam ni aku pakai agar esok g keje dengan muka yang berseri seri ala anak dara baru dipinang ... Ok..nak turun ..sambung tengok cita DEVDAS .. lalalalla

18 ulasan:

  1. suka cite dvdas!! hehehe
    siyes macam hantu..haha :P

    BalasPadam
  2. Jangan koo buat selalu...jatuh pen aku sat tadi...cehhh...bertuah nya bapak budak!!!....segan sehhh!!!

    BalasPadam
  3. cheh!!..tekejut den..serem!!!..

    BalasPadam
  4. ben,.,tekejut aku...
    alahai..ko nie, ingat entry citer antu...

    terbantut aku nak sambung entry utk blog sendiri...(kus semangat,,...lari dah!!!!)

    BalasPadam
  5. huish menakut kn..
    hehe bgusnye la jage kulit muke..
    jarang jumpe member2 lelaki sy yg jage kulit muke

    BalasPadam
  6. dah malam ni ben.. sakit perut tengok muka tu.. alamatnyer sok bersinar2 lah di opis..
    :D

    selalu saya yang sapukan untuk cik abang.. pastu buat2 ler cerita kelakar sebab dia x leh gelak.. hehehe..

    BalasPadam
  7. wahahaha...lawak gila la ben ni...
    xda lain trus teringat citer "Zombi Kg.Pisang"..ha9..tp ok r jaga mUka=)

    BalasPadam
  8. ish ish ish... canteknyaaaaaaaa. anak sapa laaa ni??? keh keh keh

    BalasPadam
  9. Hei siapa kauuu? akulah raja!
    Raja manaaa? raja kapoorrr!
    Hei raja kapoorrr...apesal muka nko macam tepong gomak?
    Ei apa daaa gomakkk!

    BalasPadam
  10. hye!!! lawak la gambar ni.. kita pown x paki macm ni !!!

    BalasPadam
  11. muko pow hantu!! hahaha!!

    BalasPadam
  12. pergh... btmbah cute ben...
    wahaha..

    BalasPadam
  13. wahhhhhhhh...cun laahhh!hahaha..zatul pun tak pakai gini, nak jaga muka bagai..aduhaii..sakit perut dok gelak!

    BalasPadam
  14. datang gOdek tengOk Ben Ashaari yg dulu²...entri bergambar & berjela²....sama mcm saya mula² buat entri blog, semua nak cerita, semua nak kasik tayang...huhuh....masa & pengalaman mematangkan kita ...kann???

    BalasPadam
  15. KIHKIH..RASE NAK PAKAI MASKER GAK LAH

    BalasPadam
  16. laki sye mmg confirm la taknak pkai benda alah mask ni..heee..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI