Senarai pemenang pertandingan MML’s Home Makeover

by - Isnin, Julai 23, 2012

 

Wowww ! Pasti sukar untuk membuat pemilihan sapakah yang bertuah mencuri perhatian para juri dengan gambar-gambar yang mereka hantarkan tu , kan ? Gambar apa eh ? Bagi yang tak tau , boleh rujuk kat entri Dah hantar ke penyertaan anda ? ni ..

Setelah tarikh penghantaran ditutup , tarikh pengundian juga telah tamat , maka telah tiba masa untuk mengumumkan rumah sapakah yang benar benar layak untuk dibuat make over oleh MML ?

 

image

Sebenarnya , korang yang dah  hantar penyertaan tu  layak tapi biasalah kan , ? Mesti ada yang benar benar bertuah .. Huhuh .. 

image

Ok ok .. Tamo buang masa ..  Skang diumumkan mereka yang bertuah tu .. Apakah nama aku ada jugak ????

Jeng , jeng … jengggg !!!

 

 CHIN SIEW GAIK

LOH CHIA HUR

NIK SURIA ANILAH WAN ABDULLAH

 

TAHNIAH !!! Waaaa .. Mesti terkejut kan ? Huhuh … Bestnyaaaa dapat jubin dari  MML  ! Bukan calang calang punya jubin okeh !! Aku pun nakkk wooo … Jelessss okeehhh ..  ( Sila rujuk di SINI )

Pengadilan dibuat berdasarkan pengundian di FACEBOOK dan juga juri khas yang arif mengenai jubin ni . Jadi , tak perlulah nak dipertikaikan sangat , yer ?

Sekali lagi .. tahniah dan terima kasih buat rakan rakan yang telah hantar penyertaan mereka .. Jangan hampa yer.. Bukan rezeki kita .. Tak pe la kan ? Bukan kena bayar pon masuk pertandingan ni .. hehee. ..

Terima kasih buat MML

You May Also Like

3 comments

  1. Tahniah utk mereka. Cuba lagi nanti ye abg Ben

    BalasPadam
  2. Tahniah dapat jubin raya ni.. hehehe

    BalasPadam
  3. tahniah buat meraka yang dah menang.. raya tahun ni pakai jubin baru la kan nampaknya..

    BalasPadam