HTC takde tapi Nikon ada .. Qhaliff pun ada .. - BEN ASHAARI

HTC takde tapi Nikon ada .. Qhaliff pun ada ..

 

Dua botol sudah .. akhirnya …

DSC_0740

DSC_0734

DSC_0736

Tidurr lagi diaaa .. Pagi tadi , dia tidur sampai kul 11 pagi .. Dia bangun , aku tukarkan daipers dia .. pastu main ngan dia .. Secakar dua dia bagi kat muka aku , baru dia nangis nak susu .. Aku pon bagi laa botol pertama ..

Pastu , dia nak main lagi .. Aku biar dia main sorang sorang .. Sampai tahap dia bosan , baru aku main ngan dia sekali .. Aku malas nak main ngan dia sbb aku gemar nak cium pp dia .. hahaha .. sian kat dia .. Tapi dah dia ‘seru’ aku .. maka kena la gomol ngan aku ..

Dalam kul 12 lebih , dia mengantuk semacam.. Mula la nak teriak lagi.. Kasi sebotol lagi dan … Aku pon update entri ini ..

Gambar ada sebab guna dslr aku .. Lama dah simpan dalam almari tu semenjak dua menjak ada HTC .. hahaha .. siaann .. Baru beli tapi jarang nak ‘main’ … Mula mula je semangat .. Tapi mengenangkan kos nak main dslr ni serupa macam nak nikah 3 , tu aku simpan jap.. Nanti ada duit skit , baru nak sambar lens yang aku idamkan .. hehe ..

12 ulasan:

  1. jgn simpan lama2 nnti naik fungus kat lens tu... gua punyer lens nak kena servis dah ni... dah naik fungus dah... huhuhu...

    BalasPadam
  2. qhalifffff...peha kamuuu....ni lagi 2 bulan dh xmuat dh benda alah tu dgn qhaliff...

    BalasPadam
  3. hahaha tau tka per kan En. Ben. Kos mcm nak pergi melancong ke Europe. Cantik gamba, clear.

    BalasPadam
  4. erkk..nikah 3 yer? bagi 3 adik lagi kt Qhaliff pon boley..

    BalasPadam
  5. bolattnyer qhaliff!schomell taw!:)

    BalasPadam
  6. bolattnyer qhaliff!schomell taw!:)

    BalasPadam
  7. nak dslr ?? leh tak ?? dari simpan .. baik saya main menatang tu .. HUHU

    BalasPadam
  8. tu yg den wat timbang-tara p'hitungan bagai.. bila pikir nk beli dslr nih. hu3..

    BalasPadam
  9. Susu yang tertinggal sikit-sikit dalam botol tuh usah dibazirkan. Hehe... :-p

    Uiks... I pon ada sebijik bola gym tuh kat rumah. :-D


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] Tips #01: Cara pegang paku kecil

    [U] Tertinggal bumper tertanggal atas jalan

    [18SX] Rawatan hipnosis

    BalasPadam
  10. kalau harga macam nak nikah tiga baik la simpan elok2.. hehehehehehehe
    (^_^)
    comelnya Qhaliff, kalau dia ada kat saya pun saya cium2 jer pipi dia yang tembam tu.. comel sangat.

    BalasPadam
  11. btol susu tu btol yg ade fungsi cegah tersedak kan?

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.