Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 5 Jun 2014

Dilantik jadi Duta Sinar Kemuliaan Ramadhan bersama YEO’S

 

Alhamdulillah .. Tak sangka sebenarnya aku.. Ingatkan aku dijemput hadir tu sebagai media untuk cover event tapi setelah ‘diceritakan’ hal sebenar , terkedu jap aku .. Hurmm .. Biar betul ? Layak kah ?

Rezeki jangan ditolak ..

Bertempat di Wisma Consplant , Subang Jaya majlis ni turut dihadiri oleh media dan rakan rakan blogger .. Nanti aku cerita lebih lanjut.

Jadi Duta ko !! Huhuhuh.. Tak sangka tawaran besar gini untuk aku .. Walhal ramai je lagi yang lebih layak .. Huhu.. Alhamdulillah .. Berkat rajin gi gym.. heee..

Hurmm..sayangnya hari ni , baru aku terasa penat akibat memandu pulang dari Kelantan disusuli dengan membersihkan rumah akibat habuk ditinggalkan lama .. Pastu awal pagi dah harungi kesesakkan lalu lintas .. Muka aku terpamer keletihan ! Hurmm

Bersama dua orang lagi dua .. Patutnya Heliza Helmi ada gak tapi dia tak dapat hadir atas sebab sebab tertentu .. Heeee.. Dua orang dua duta lagi tu ialah Fayse Goh dan Ke Qin.. Bangga aku terpilih sebenarnya.. Heee..

Photo

Ok.. nanti aku sambung.. Penat sangat sebenarnya.. Nak gi gym tapi mata tak mampu nak bukak dah ! Huhuhu.. Tidur sat nooo …

29 komen :

ZazaMyMoon berkata... [Reply to comment]

Congrats Ben...
lepas ni hari2 nak minum soya yeos moga2 dpt jadi duta mcm uolls ;)

Eraz Fadli berkata... [Reply to comment]

Tahniah bro.. Bangga r!

PakcikLie PCL berkata... [Reply to comment]

wohoo , tahniah Ben...aku ke gym gak tapi tak mampu..yeah memamg..

~PCL
www.nazlee.com/
http://gelagatorang.blogspot.com/

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

emm,murah rezeki ban..

Sherry berkata... [Reply to comment]

thats great. :D
I like drink Yeos

namesherry.com

Engku Muzahadin berkata... [Reply to comment]

Congrats bro Ben!

Hafiz Rahim berkata... [Reply to comment]

Stok yeos menimbun la lepas ni. Hehehe

hanieliza berkata... [Reply to comment]

Tahniah...
Tumpang seronok.

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... [Reply to comment]

Huiyoooooo abang ben, tahniahhh! Heheh

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

rezeki anak tu.. alhamdulillah.. congrats too..!

EjamOthman berkata... [Reply to comment]

Tahniah daddy Qhaliff...rezeki dan peluang yg terbaik.
Bertambah portfolio sebagai seorg blogger :)

gadisBunga™ berkata... [Reply to comment]

ben!!! congrats!!! sekarang ni makin ramai orang bukak mata luas-luas tengok blogger!!

Izzaati berkata... [Reply to comment]

kalau gi kedai sebut nama abang dapat diskaun tak utk sekarton air kotak yeos? haha

Liza @ Adzriel AB berkata... [Reply to comment]

tahniah ben... rezeki anak2..

Kathy R'bain berkata... [Reply to comment]

tahniah untuk saudara ben..

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Tahniah yer bro... Bestnyer dapat jadi duta :)

Mawardi Yunus berkata... [Reply to comment]

tahniah beben

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

tahniah, rezeki anak2!..Qhaliff dan Zahra

NATDRAH berkata... [Reply to comment]

Tahniah! Maka makin gelemor lah Incik Ben. Rejeki tergolek2 :-)

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

tahniah abang ben

aniesa ahmad berkata... [Reply to comment]

congrats abang ben . nanti belanja minum yeos :)

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Tahniah

Risi Yusoff berkata... [Reply to comment]

Terbaik Bro .. Tahniah.

Hanim Hashim berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah tahniah abg ben, bertambah murah rezeki :))

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

dah lama tak minum yeos.. hehehe.. tetiba rasa nak carik yeos jap lagi.. ;)

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

dah lama tak minum yeos.. hehehe.. tetiba rasa nak carik yeos jap lagi.. ;)

sue zainun berkata... [Reply to comment]

tahniah abg ben :)

HASRUL HASSAN berkata... [Reply to comment]

Tahniah Ben ... :) rezeki baby baru nih .. alhamdulillah.

young girl berkata... [Reply to comment]

murah rezki jadi duta

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI