Dilantik jadi Duta Sinar Kemuliaan Ramadhan bersama YEO’S

 

Alhamdulillah .. Tak sangka sebenarnya aku.. Ingatkan aku dijemput hadir tu sebagai media untuk cover event tapi setelah ‘diceritakan’ hal sebenar , terkedu jap aku .. Hurmm .. Biar betul ? Layak kah ?

Rezeki jangan ditolak ..

Bertempat di Wisma Consplant , Subang Jaya majlis ni turut dihadiri oleh media dan rakan rakan blogger .. Nanti aku cerita lebih lanjut.

Jadi Duta ko !! Huhuhuh.. Tak sangka tawaran besar gini untuk aku .. Walhal ramai je lagi yang lebih layak .. Huhu.. Alhamdulillah .. Berkat rajin gi gym.. heee..

Hurmm..sayangnya hari ni , baru aku terasa penat akibat memandu pulang dari Kelantan disusuli dengan membersihkan rumah akibat habuk ditinggalkan lama .. Pastu awal pagi dah harungi kesesakkan lalu lintas .. Muka aku terpamer keletihan ! Hurmm

Bersama dua orang lagi dua .. Patutnya Heliza Helmi ada gak tapi dia tak dapat hadir atas sebab sebab tertentu .. Heeee.. Dua orang dua duta lagi tu ialah Fayse Goh dan Ke Qin.. Bangga aku terpilih sebenarnya.. Heee..

Photo

Ok.. nanti aku sambung.. Penat sangat sebenarnya.. Nak gi gym tapi mata tak mampu nak bukak dah ! Huhuhu.. Tidur sat nooo …

29 ulasan:

  1. Congrats Ben...
    lepas ni hari2 nak minum soya yeos moga2 dpt jadi duta mcm uolls ;)

    BalasPadam
  2. wohoo , tahniah Ben...aku ke gym gak tapi tak mampu..yeah memamg..

    ~PCL
    www.nazlee.com/
    http://gelagatorang.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. thats great. :D
    I like drink Yeos

    namesherry.com

    BalasPadam
  4. Stok yeos menimbun la lepas ni. Hehehe

    BalasPadam
  5. Tahniah...
    Tumpang seronok.

    BalasPadam
  6. Huiyoooooo abang ben, tahniahhh! Heheh

    BalasPadam
  7. rezeki anak tu.. alhamdulillah.. congrats too..!

    BalasPadam
  8. Tahniah daddy Qhaliff...rezeki dan peluang yg terbaik.
    Bertambah portfolio sebagai seorg blogger :)

    BalasPadam
  9. ben!!! congrats!!! sekarang ni makin ramai orang bukak mata luas-luas tengok blogger!!

    BalasPadam
  10. kalau gi kedai sebut nama abang dapat diskaun tak utk sekarton air kotak yeos? haha

    BalasPadam
  11. tahniah untuk saudara ben..

    BalasPadam
  12. Tahniah yer bro... Bestnyer dapat jadi duta :)

    BalasPadam
  13. tahniah, rezeki anak2!..Qhaliff dan Zahra

    BalasPadam
  14. Tahniah! Maka makin gelemor lah Incik Ben. Rejeki tergolek2 :-)

    BalasPadam
  15. congrats abang ben . nanti belanja minum yeos :)

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah tahniah abg ben, bertambah murah rezeki :))

    BalasPadam
  17. dah lama tak minum yeos.. hehehe.. tetiba rasa nak carik yeos jap lagi.. ;)

    BalasPadam
  18. dah lama tak minum yeos.. hehehe.. tetiba rasa nak carik yeos jap lagi.. ;)

    BalasPadam
  19. Tahniah Ben ... :) rezeki baby baru nih .. alhamdulillah.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.