Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 19 Mei 2016

Kenapa patut pergi Hotel Seri Pacific minggu ini ?

 

Tadaaa.. anda kaki makan ? Hahahaha.. Teringin nak makan yang sedap sedap belaka ? Hahahahaha.. Aku tauuu.. Korang tunggu buffet Ramadan kan ? Lama lagi tuuu.. Apa kata , korang ke Hotel Seri Pacific yang terletak di sebelah PWTC tuuu , minggu ni !

Kenapa ?? Apa yang ada ?? Bermula 18hb Mei hingga 27hb Mei ada Food , Cultural & Craft Fest 2016 ! Yang mana , mereka kaki makan akan dapat merasa  makanan tradisi negeri Johor yang asli ! Haaaa !

Percuma keee ?? Tak laa.. Bayar laaa ! Huhhh.. Nak percuma ajaaa !

image

Apa yang ada ? Hurmmm.. Banyak wooo ! Aku yang pada awalnya beria dan penuh kesombongan berkata..

Rasanya saya tak nak makan kot .. Memadai minum jer ! Diet ! “

Akhirnya.. terbabas ! Huhuhuh.. Tak pe la ! Bukan selalu ponn dapat makan makanan Johor yang best best gini haaa !! Kan kan ?

image 

image

image 

image

image

image

image

image

image

image

image

Dan banyak lagiiii makanan yang best best bakal dihidangkan di depan anda , jika anda ke sanaaaa ! Hehehehe.. Tetiba jadi ‘anda’ eh ? Hahahaha..

Yer.. aku nak g sana ! Sebab ada makanan yang aku tak sempat rasa tadi.. Huhuhuh.. Satay ada.. nasi ambeng pon tak sempat rasa ! Huhuh.. rugi rugi.. kena bawak wife pasni gi ! Baru syiok makan ! Kannnn kannn..

4 komen :

Fieza Sani berkata... [Reply to comment]

ala..kat ofis, line internet ciput..gambor semua nampak sekerat2 je..haha

Azlinda Azman berkata... [Reply to comment]

Anda ,,,saya mak pak asal Johor..Som SOm tu sedap, jelatah tu sedap...eh suma sedap lah. ;) rasa nk jilat screen lak

Farah Dafri berkata... [Reply to comment]

tension nya pepagi tengok ini semuaaaa! :(
*lapar*

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Nasi ambeng terbaik wohhh, rugi aben tak makan semalam...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI