Kenapa patut pergi Hotel Seri Pacific minggu ini ? - BEN ASHAARI

Kenapa patut pergi Hotel Seri Pacific minggu ini ?

 

Tadaaa.. anda kaki makan ? Hahahaha.. Teringin nak makan yang sedap sedap belaka ? Hahahahaha.. Aku tauuu.. Korang tunggu buffet Ramadan kan ? Lama lagi tuuu.. Apa kata , korang ke Hotel Seri Pacific yang terletak di sebelah PWTC tuuu , minggu ni !

Kenapa ?? Apa yang ada ?? Bermula 18hb Mei hingga 27hb Mei ada Food , Cultural & Craft Fest 2016 ! Yang mana , mereka kaki makan akan dapat merasa  makanan tradisi negeri Johor yang asli ! Haaaa !

Percuma keee ?? Tak laa.. Bayar laaa ! Huhhh.. Nak percuma ajaaa !

image

Apa yang ada ? Hurmmm.. Banyak wooo ! Aku yang pada awalnya beria dan penuh kesombongan berkata..

Rasanya saya tak nak makan kot .. Memadai minum jer ! Diet ! “

Akhirnya.. terbabas ! Huhuhuh.. Tak pe la ! Bukan selalu ponn dapat makan makanan Johor yang best best gini haaa !! Kan kan ?

image 

image

image 

image

image

image

image

image

image

image

image

Dan banyak lagiiii makanan yang best best bakal dihidangkan di depan anda , jika anda ke sanaaaa ! Hehehehe.. Tetiba jadi ‘anda’ eh ? Hahahaha..

Yer.. aku nak g sana ! Sebab ada makanan yang aku tak sempat rasa tadi.. Huhuhuh.. Satay ada.. nasi ambeng pon tak sempat rasa ! Huhuh.. rugi rugi.. kena bawak wife pasni gi ! Baru syiok makan ! Kannnn kannn..

4 ulasan:

  1. ala..kat ofis, line internet ciput..gambor semua nampak sekerat2 je..haha

    BalasPadam
  2. Anda ,,,saya mak pak asal Johor..Som SOm tu sedap, jelatah tu sedap...eh suma sedap lah. ;) rasa nk jilat screen lak

    BalasPadam
  3. tension nya pepagi tengok ini semuaaaa! :(
    *lapar*

    BalasPadam
  4. Nasi ambeng terbaik wohhh, rugi aben tak makan semalam...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.