Siapakah yang menganas sebenarnya ? - BEN ASHAARI

Siapakah yang menganas sebenarnya ?

 

Hurm.. kerap terjadi !  Malah aku pernah menjadi mangsa si abang ! Tapi kali ini.. siapa mangsa sebenarnya ???

image

Hurmmm…. 5 minit kemudian..

image

Qhaliff berjaya menguasai kedudukan ! Ini bermakna sebenarnya Qhaliff yang masuk ke wilayah Zahra atau Zahra yang masuk tetapi terpaksa berundur demi perpaduan tilam dan katil !

Huhhhh  ! Yang pastinya , daddy kena tidur kat tilam lain selepas peperangan meletus.. Hurmm..

9 ulasan:

  1. Daddy kena tidur tengah2, baru dapat serangan kombo dua beradik... hahahaaa

    BalasPadam
  2. oleh kerana tanpa sedar makan dimaafkan..hehehe..10..20 tahun lagi kalau mereka tengok gambar ni mesti ketawa kekek-kekek..lepas ni tambah lagi satu ahli..lagi meriah gaya tidur...

    BalasPadam
  3. Alasan daddy nk tdo dgn mummy!

    BalasPadam
  4. ooo macam ni la ye kalau lisa tido.. gahaahah sebab selalunya kalau malam tido elok je .. bgun tido.. ada kat bawah katil pulak. hahaa

    BalasPadam
  5. Nnt baby baru...bertambah2 ler 'serangan' ganas..

    BalasPadam
  6. abg ben..petua dari mak abah saya..kalau anak2 tido lasak macamni, bagi makan ikan kecik yang dalam ikan..maksudnya kalau gi beli ikan, cari ikan besar yang dalam mulut dia ada ikan kecik..ikan besar tu tengah makan ikan kecik tu..tapi dah kena tangkap dengan nelayan..jadik ikan kecik tu tersangkut gitu..haha..dah try praktik kat anak buah saya..dah kurang lasak..idok la tido sampai dah keluar dari kawasan dia & tak masuk kawasan abah saya sebab anak buah tidur dengan abah saya..entah la petua orang2 tua..kalau nak cuba, boleh je..

    BalasPadam
  7. hahahah nasib lah daddy yer hahaha

    BalasPadam
  8. Hehehhe. Geram jee tgok diorg tdo

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.