Bila hujung minggu.. - BEN ASHAARI

Bila hujung minggu..

 

“ Abang , nak bawak diorang gi mana hari ni ? “

Hurmm… Nak g mana eh ? Nak ke tempat tak guna banyak duit atau tak kisah ?

Tapi dalam kepala aku , Alamanda jer ! Yang pertama .. nak beli barang dapur.. Yang kedua , diorang nak main ‘horse’ dan naik ‘car’. Dan nak aiskrim !

Tak pe la.. Aku ada duit skit.. Wife pon ada skit.. Apa guna ada rezeki lebih skit untuk anak anak ? Bila anak anak seronok , kita pon terasa tempias kan ! Bila mereka sakit.. kita sendiri gundah gulana.. Bila dah sihat , kita lak berkira dengan mereka.. hurmm..

image

image

Kerja penat penat.. hari Isnin sampai Sabtu.. tiba hari Ahad , nak duduk rumah je ? Hurm.. Nak tunggu anak anak ada kawan dan mula keluar berkawan baru kita nak ajak beriadah bersama sama ? Huhuh..

Jom Qhaliff.. esok tengok Angry Bird ! Hahahaha…

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.