Bila Whatsapp , Facebook down ! - BEN ASHAARI

Bila Whatsapp , Facebook down !

Malam tadi, hampir seluruh dunia digemparkan dengan masalah siaran Facebook, Instagram dan Whatsapp. Berapa ramai meroyan , aku pun tak tau la. Yang restart handphone , mesti ramai ! Hahahaha.. termasuk aku. Ingatkan masalah telco tapi rupanya... 

Bagi yang mencari rezeki melalui ketiga tiga ni , mestilah mengelabah kan ? Rugi banyak tuuu.. Hahaha.. Tapi tak pee..  Inilah masa untuk berehat sebentar dari media sosial. Bila dah pulih nanti , sila bekerja keras .


Nak tau kita ni antara insan insan yang tergolong dalam ketagihan bermedia sosial , kita boleh cuba bersama sama rakan rakan kita ketika 'bersidang' di restoran atau kedai makan. Masa tu , cuba la tengok muka masing masing..  Bagi 2 jam je cukup. 





Adakah anda seperti orang itu ?

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.