Bila Whatsapp , Facebook down !

Malam tadi, hampir seluruh dunia digemparkan dengan masalah siaran Facebook, Instagram dan Whatsapp. Berapa ramai meroyan , aku pun tak tau la. Yang restart handphone , mesti ramai ! Hahahaha.. termasuk aku. Ingatkan masalah telco tapi rupanya... 

Bagi yang mencari rezeki melalui ketiga tiga ni , mestilah mengelabah kan ? Rugi banyak tuuu.. Hahaha.. Tapi tak pee..  Inilah masa untuk berehat sebentar dari media sosial. Bila dah pulih nanti , sila bekerja keras .


Nak tau kita ni antara insan insan yang tergolong dalam ketagihan bermedia sosial , kita boleh cuba bersama sama rakan rakan kita ketika 'bersidang' di restoran atau kedai makan. Masa tu , cuba la tengok muka masing masing..  Bagi 2 jam je cukup. 





Adakah anda seperti orang itu ?

1 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.