Kenapa hari hari aku basuh cadar ?


Aku tidur depan tv di ruang tamu. Ini kerana kawasan perumahan aku ni tak selamat 100%. Ada kes pecah rumah dan sebagainya walaupun ada pengawal keselamatan jaga. Anak anak  pun kecil lagi maka aku kena la tidur di ruang tamu. Dan tilam tu memang di situ. Siang hari je baru dilipat. Malam hari , anak aak main lompat lompat di samping berlari sana sini..  Maka siang harinya kena basuh dan salin yang baru. Maka sebab itulah kena basuh hari hari. Paling lama pun , 2 hari sekali tukar. Huhuh.. 

Ini bagi menjawab persoalan rakan rakan di Facebook yang pelik kenapa aku basuh cadar hari hari. Jangan berfikiran jauh yer. Hahahaha.. 


Adakah basuh cadar membuatkan bil elektrik rumah aku melambung ?? Atau sememangnya bil elektrik dah naik ? Aku rasa tak tapi boleh la membantu menambahkan kenaikan tu sebab diset selama 45 minit untuk satu basuhan. Hahahaha.. Basuh kasi bersih bersih gitu..

PS : Saya tak jual cadar.


4 ulasan:

  1. ok sgt rajin basuh. xde la hama tu melekat lama. huhu..

    BalasPadam
  2. ha ha ha... gitu ke jawapannya... ok boleh diterima

    BalasPadam
  3. selalu basuh cadar susah nak kotor. ye lah tak sempat nak kotor dah basuh.. kann

    BalasPadam
  4. bagus tu,takdelah gatal-gatal badan nanti. Kebersihan nombor 1

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.