Senang giler jadi blogger sepenuh masa !

by - Isnin, Mei 07, 2012

 

Sejak balik dari Kelantan tadi , aku tak berpeluang nak lelapkan mata lagi .. Dengan kerja rumah , dengan perut lapar .. tambah lagi dengan kerja kerja di blog yang perlu aku siapkan , membuatkan aku sangat sangat tertekan ..

Walaupun aku di Kelantan , laptop senantiasa berada di tangan aku . Aku akan update apa saja yang terlintas di benak aku .. Apa saja yang aku nampak , semua aku coretkan di blog.

Kalau terlepas , aku jadi frust sangat .. Bukan taksub , tapi itulah kerja aku sekarang ni .. Untuk berada di tahap yang boleh dibanggakan , bukanlah mudah . Bukanlah award sebagai penentu ukur bagus atau tidaknya blog ni tetapi kepuasan pembaca setiap kali masuk singgah , adalah keutamaan aku

Apa yang aku lebih suka nak sampaikan adalah apa yang aku alami setiap hari , setiap saat dan ketika. Itulah yang akan aku ceritakan di dalam blog.

Selebihnya seperti berita itu adalah apa yang aku baca dan ingin kongsikan bersama rakan pembaca yg setia singgah di blog aku ni ..

Senang jadi blogger ni ?  Jam dah hampir kul 2 pagi dan aku masih update blog untuk pagi ni , esok serta lusa .. Senang kan ? Pergh.. senang la sangat ..

Ianya senang jika datang dari hati yang ikhlas seperi UNDILAH SAYAA ..  kLIK di http://bit.ly/JiGSp6 dan klik VOTE ..

You May Also Like

5 comments

  1. itu dia kesusahannnye abg ben!

    buat keje umah slow2 ye.hehe.takde isteri di sisi jangan kelamkabut diri.kih3.

    BalasPadam
  2. Memang tak mudah. Mudah-mudahan Ben berjaya memenangi award tersebut sebagai pengiktirafan kepada segala penat lelah yang telah Ben curahkan ke atas blog ini...


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] Lalat yang buta

    [U] Construction FAIL!

    [18SX] Tips membesarkan anu...

    BalasPadam