BEN ASHAARI atau BENASHAARI.COM ???

by - Jumaat, Mac 08, 2013

 

Mula-mula , aku cipta BEN ASHAARI II .. Dulu ada BEN ASHAARI tapi dah kena sekat dan akaun tu dah dilupuskan oleh si pendengki iaitu FACEBOOK sendiri !

Dalam BEN ASHAARI II tu , majoritinya mereka yang bergelar profesional .. Ada butik , ada harta dan paling penting , mereka mampu beri pendapat yang bernas dan logik secara matang ..

Kemudian wujud BEN ASHAARI dan page SANTAI BEN ASHAARI .. Seiring dengan blog sbb aku perlukan lebih ramai pembaca yang mampu berikan pendapat untuk perbaiki dan pertingkatkan mutu blog aku bukannya trafik !

Aku wujudkan group KELAB BLOGGER BEN ASHAARI di FB para blogger ping entri mereka .. Kemudian wujud BEN ASHAARI Jr. yang mana aku sasarkan pada blogger blogger baru .. hehe ..

Dan akhirnya , aku buat akaun Twitter untuk aku bertweet … heeee .. Namun Twitter bukanlah pilihan aku ketika itu sbb ‘tak faham’ kelebihan Twitter ni ..

Dan sekarang , aku ada Instagram .. Hehehe.. Rajin aku post gambar dalam tu .. Banyak dah woooo .. Begitu jugak dengan Twitter .. Rajin aku bertweet sekarang ni. Lagi banyak dapat RT lagi best !

Semuanya hanya kerana satu jer .. Nak sebarkan BEN ASHAARI dan bukannya BENASHAARI.COM !!! Kenapa macam tu pulak ? Ahaaaa.. Mudah jer !

Orang akan tanya .. Sapa Ben Ashaari tu ???? Hehehehe .. Dan mereka akan dapat jawapannya bila google ..  Dan strategi aku yang aku rancangkan seawal 6 bulan pertama dalam dunia blog , berjaya !

Perlu ada strategi !

You May Also Like

13 comments

  1. tahniah kerana berjaya....inchik suami yg bukan blogger dan tak suka membaca pun dia dah mula tanya....sapa org yg selalu post gambar dia dengan budak kecik tu mama...dan saya pun kata ohhh itulah ben ashaari...my friend....---> ehhhh betul ker kiter kawan ben...ker tak ker....??? ehehehe

    BalasPadam
  2. strategi ek...

    hehe...baiklah...

    take note.

    thank you.

    strategi pertama.

    eehhhhh...macam best jer ben ashaari nih..

    haha..

    ada tak nak tahu saper saya..

    ok...google la..
    google..

    BalasPadam
  3. strategi pemasaran yg ckup berkesan dan boleh dikatakan hebat...bravo bro ben

    p/s:tp pemilihan nama itu penting jgk erkk!!

    BalasPadam
  4. Woa,perancangan sangat bijak. Pandai rancang untuk masa depan. Terima kasih sudi berkongsi rahsia yang sangat bernilai

    BalasPadam
  5. lama tak dgr perkongsian ilmu camni... Hehehe.. Terima kasih..

    BalasPadam
  6. yer..macam selalu dengar nama anda. tapi saya tak tau di mana.dah ok la tu. mungkin boleh rancakkan lagi marketing..tp nama tu mmg glam..saya akan google next!


    Mak in progress, sila la visit

    BalasPadam
  7. hebat strategi ben..dah berjaya dah..lpas tu buat org tertanya..siapa itu ben ashaari..hehe..trus org bukak goggle

    BalasPadam
  8. HAHA.. cehh..
    tabik lah sama wa punya otai !!!!
    terbaikkk!

    BalasPadam
  9. sentiasa ikut perkembangan apa2 saja ttg Ben Ashaari terutama Si Comel Qhaliff tu.

    BalasPadam
  10. eh, saya tak kenal Ben Ashaari. saya kenal Qhaliff je. hakhakhak.. :p

    BalasPadam
  11. ok.. sedang membaca strategi bro ben utk blog...

    BalasPadam