Tercapai hasrat Qhaliff sekali lagi ke Legoland !

by - Isnin, April 09, 2018

Dari tahun lepas dia dok berdendang kat telinga aku nak pergi Legoland dan berkali jugalah aku berikan kata kata kepastian yang dia akan ke Legoland cuma masa saja menjadi penentu ! Yelah.. dengan adiknya masih kecil tu , rasanya nak bawak pusing Legoland , boleh bikin amukan woo ! Aku sendiri pon tak tahan.. apatah lagi bayi kan ? Er , maksud aku ialah panas ! Dan aku harapkan kali ni , Legoland dah buat banyak perubahan terutama part 'panas' tu.. 

Dan hari yang dinanti , telah tiba... rakan rakan blogger #KBBA9 sejak awal pagi lagi setia menanti bersama keluarga tercinta ! Yesss... kitorang buat Hari Keluarga 2018 di sini. Bawa anak anak dengan harapan mereka enjoy. Dan pasangan tercinta turut rasa bangga. Yelah , hasil dari blogging.. mereka dibawa ke sini ! 

Sekali lagi sejarah tercipta... Kami berkumpul bersama keluarga tercinta ! 


Selepas bergambar... masuk dan buatlah hal sendiri ! Main sampai pengsan.. hahahaa... Tapi aku tak boleh lama lama dalam Legoland ni. Cuaca cantik tapi aku bawa anak kecik yang tak tahan panas. Hee.. risau demam lak. Maka tak lama dalam ni. Tunggu besar skit , masing masing dah pandai , nahh.. baru seronok main ! 



Banyak penambahbaikan dibuat oleh pihak Legoland. Ada tempat tempat yang diletakkan kipas besar dan mendinginkan serta tempat teduhan yang dilengkapi sistem penyejuk. Boleh berteduh je bawah ni kalau cuaca terlalu panas.. kan ? 

Banyak tempat baru yang best dan baru seperti NinjaGo World yang mana ada 4D  indoor ride, NinjaGo Live Show , pastu ada  Driving School dan banyak lagi ! 







Enjoy diorang walaupun tak sempat abis pusing ! Tunggu masing masing dah berani dan mudah dikawal ,  aku akan kembali lagi ! Hehehehe.... dan pastikan akan beli annual pass ! Banyak untung kalau guna annual pass ni. Jimat banyak ! 

Nak kena beli gak memandangkan banyak lagi bahagian akan dibuka dan pastinya harga akan berlainan. Huhuhu... 



Klik SINI  untuk info lanjut.

Memang enjoy di Legoland ! Qhaliff tak puas main tapi memandangkan adik adiknya dah mula buat muka... maka , jom la balik ! Hee.. menginap di hotel berhampiran. Jalan kaki jer.. Tapi sebelum tu , shopping lego seplastik dua dulu la yer..



You May Also Like

16 comments

  1. anak tak demam tapi mak ehh yg demam...adakah ai terlebih bermain dilegoland ? nantikan entry kupasan dari saya di www.saidila.com

    BalasPadam
  2. Seronok!
    Seronok!
    Seronok... !!
    Bukan anak² jer seronok, mak pak pun sama enjoy. Terima kasih KBBA, tQ Legoland.

    BalasPadam
  3. Wahhh happy la tu dpt pegi Legoland lagi

    BalasPadam
  4. Serious tak rugi bawak anak ke Legoland..annual pass tu berbaloi wehhh

    BalasPadam
  5. Seronok anak-anak dapat ke legoland

    BalasPadam
  6. Seronoknyaaaa,kalaulah,kalau la kan ada rezeki nak jugak bawa humaira tggu besar2 dulu la hehhehe

    BalasPadam
  7. hilang radar dengan team yang lain..masing-masing busy melayan karenah anak-anak nak main semua games... terima kasih bg peluang untuk sertai sekali.

    BalasPadam
  8. Kitorang bertahan sampai Legoland tutup lah baru keluar, enjoy sangat sangat!

    BalasPadam
  9. Anak² saya pun berzikir ajak pergi, tunggu maknya menabung dulu. Hehehee!

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah.. Seronok sangat-sangat.. Bukan anak-anak je enjoy.. mak paknya pun terjebak sekali..

    BalasPadam
  11. Best legoland ni, utk anak2 4 tahun ke atas dan reti nak main macam2. InshaAllah nnt ada rezeki boleh stay lama sini dan main semua ride.

    BalasPadam
  12. seronok tu,kalau Qhalif dah posing begitu..ehehehe.

    BalasPadam
  13. Aku seharian dlm Legoland tp tetap tak puas.. hahhaa

    BalasPadam
  14. Yeyy dapat jugak Qhaliff pergi ..

    BalasPadam
  15. anual pass tumenarik gilossss .. murah weihh

    BalasPadam