Aku perlukan percutian !

by - Sabtu, Ogos 04, 2018

Dua hari aku tak usik laptop. Idea ada tapi aku takda mood nak update. Mungkin sebab aku agak tertekan kebelakangan ni. Penat pon ye gak ! Jaga anak bukanlah mudah. Nampak mudah tapi sebenarnya memerlukan kesabaran di peringkat yang tertinggi ! Hahahaa.. Serius ! Kalau sehari dua tu , ok la lagi.. Cuba la dua tiga minggu tengok ! Haaa...

Maka aku plan dalam bulan ni aku nak bercuti. Sendirian ? Takda la.. Bersama keluarga. Camana sekali pun , nak bersama anak anak jugak. Heheeee.. dan isteri. Sementara mereka ada di sisi. Dan aku ada di sisi mereka. 



Walaupun percutian DEKAT JER  tapi bagi aku dan anak anak , ini dah cukup mengembirakan. InshaAllah , ada rezeki baru plan nak ke luar negara.. Hehehehe.. Kena simpan duit skit. Sementara anak kecik lagi dan 'beminat' nak abiskan masa dengan mak ayah mereka.. InshaAllah.

Ke mana aku kali ni ? Tengok je kat Instagram dan Facebook aku. Aku kan rajin post kat situ.. Hehehe.. 

You May Also Like

6 comments

  1. ke mana kah agaknya ya..semoga menemukan tempat mwenarik yang mendamaikan

    BalasPadam
  2. Betul ben, bila kita penat sangat, eloklah kita pergi bercuti, supaya dapat recharge balik energy kita yang telah hilang tu.

    BalasPadam
  3. BEtul tu EnBen. Saya pun rasa agak stress lately, memang dah ada plan nak bercuti bersama keluarga besau kitorang ni. tapi percutian dalam Malaysia je ler huhu.

    BalasPadam
  4. Saya pun perlukan cuti dan jalan² makan angin, tepu dah otak ni!

    BalasPadam