Bengkel Bersemuka kelolaan FlyHigh Education beri kesan positif pada para pelajar !

by - Khamis, November 23, 2023

Alhamdulillah... FlyHigh Education dah pindah ke bangunan yang lebih selesa dengan memberikan fokus pada bengkel bengkel bersemuka pada para pelajar yang bakal menghadapi peperiksaan penting pada setiap tahun. 

Bengkel kendalian mereka bukan sekadar bengkel biasa tapi senantiasa mengandungi pelbagai tips , teknik dan juga cara cara menjawab dengan lebih efiktif dan padu. Tenaga pengajar pula terdiri dari mereka yang berpengalaman berpuluh tahun dalam bidang mereka dan juga kerap mengajar di Didik Tv. Antaranya GB Shahril , Ustaz Azhari , Cikgu Bob , Cikgu Shukry , Teacher Janna , Cikgu Zul , Cikgu Danial dan ramai lagi ! 

Untuk pengetahuan korang yang belum tahu , Flyhigh memfokuskan pada kelas secara dalam talian tapi bukanlah secara rakaman. Semuanya secara langsung bersama guru. Dan guru guru ini jugalah yang terlibat dalam bengkel bengkel bersemuka. 

Jika para peserta ramai , bengkel akan dibuat di dewan yang besar. Di ekslusif , Flyhigh akan buat di bilik kuliah mereka sendiri di Shah Alam. 








Antara mereka yang pernah menghantar anak anak mereka ke bengkel ilmu FlyHigh ni ialah  Dato' Dr. Sheikh Muszaphar Shukor , angkasawan negara dan juga pelakon terkenal Rita Rudaini. Rasanya sepanjang tahun ni , setiap kali ada bengkel anjuran Flyhigh pasti anak anak mereka turut serta. 

Yang  terkini adalah kelas UPKK 8 A oleh Ustaz Azhari. Segala info atau maklumat lanjut , korang boleh tengok di Facebook rasmi FlyHigh. Panjang cerita kalau nak aku tulis kat sini. Dipendekkan cerita, kalau korang nak anak anak korang cemerlang... cubalah sertai FlyHigh. InshaAllah akan ada perubahan positif buat mereka. 

Facebook : FlyHigh Education CentreFlyHigh Education Centre
 

You May Also Like

0 comments