Ooo .. perempuan suka tengok bontot lelaki eh ?

 

Hahaha.. Tajuk kejam giler ! Ni gambar hari ni kat gym dan kebetulan kat belakang tu , ada la geng lelaki dok workout gak .. tapi position dia agak .. hurm.. aku tak tau la nak kata seksi ke tak sbb aku jantan .. takkan nak kata tu post seksi lak kan ? Giler ke apa aku ?

Tapi bagi sesetengah perempuan , post gitu seksi .. Gulp .. Yeke ? Hahahaha .. Tak tau lak aku .. Patut la .. er .. Patut apa ???? Er .. Er…

Dasat jugak mata perempuan kan ? Aku post gambar aku , tapi yang diushanya nun dibelakang .. Oh , aku gelapkan gambar ni agar perempuan tak skodeng lelebih .. bahahahha ..

Guwau jer yer .. Jangan maraaa aaa .. Apa apa pun , kita jaga aurat n mata kita .. Kang , ada yang bermadu lak .. hehe ..

17 ulasan:

  1. yup betul tu abg ben.. jagala diri kita.. hiasi diri, binalah peribadi.. ceeewaahhh ahahha

    BalasPadam
  2. Hahahahhahaha... entri hot n spicy neh. Seksinye tangann.

    BalasPadam
  3. hahaha..sexy ke??adoi..


    herdiaryoflife.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Tak semua pompuan suke lelaki otak besar2 ni. Aku pernah tanya dgn rakan2 perempuan. Kebanykkan mereka geli tengok otot besar ni. Atau mereka suka tapi malu nak mengaku kot... betul tak bro ?

    BalasPadam
  5. ada yang komen tentang bontot tu ke bro?hahaha

    BalasPadam
  6. assalam, betui tu....aurat perlu dijaga.

    BalasPadam
  7. hahahaha, xde maknanye nak nengok montot org belakang abg ben tu.. Seksi sgt ke? dak leee :)

    BalasPadam
  8. haha. xde keje tgk bontot laki :P

    psssttt..tp kan abg ben,betul ke fakta perempuan suka lelaki perut buncit ni?
    sy sebagai perempuan pun tak tahu =.=


    haha

    BalasPadam
  9. kejam giler ar tajuk abg Ben... huhuhuhuhuu.. tak la seksi mana pun ..

    BalasPadam
  10. zaman2 student dulu, suke usha gak dgn kengkawan....kahkahkah....macam sengal je dulu...:p

    BalasPadam
  11. sejak dua tiga hari nie, asyik ada madu jer...hehehehe

    BalasPadam
  12. sabar ajer ler. Takde maknanya nak sekodeng bontot lelaki.

    BalasPadam
  13. hehehe.. tak semestinya tang montot je kan.. ;)

    BalasPadam
  14. tataula..tapi seriusly eena mmg suka usha bontot laki.haha.bukan ape. sbb kadang2 nampak bontot laki semua kecil je. jadi, kena usha laki len2 sama kot2 ada yg besar ke..hihi.juujur.

    BalasPadam
  15. tataula..tapi seriusly eena mmg suka usha bontot laki.haha.bukan ape. sbb kadang2 nampak bontot laki semua kecil je. jadi, kena usha laki len2 sama kot2 ada yg besar ke..hihi.juujur.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.