Beralih bidang ? - BEN ASHAARI

Beralih bidang ?

 

Tak nak jadi blogger dah ? Boring dan penat ? Hurmmm.. Dah tu nak buat apa lak ? Huhuhuh..  Aku ditawar jadi model sejak sejak kurus ni ! Hahahaha.. Berbaloi jadi kurus ehhh.. Apakah aku akan terima ?

Hurmm..

image

image

Apakah aku akan berhenti dari jadi blogger ? Takda laa… Sungguh pun dulu aku bercita cita nak jadi model tapi rasanya blogger lebih sesuai dan sebati dengan aku yang jenis mulut takda insuran ni.

Dan projek bersama designer Amir Khadir ni , adalah lebih pada nak tolong kawan jer dan mencari pengalaman baru. Abis projek ni , aku gemuk balik la.. Hahahaa.. Rindu nasi kandar woii !

2 ulasan:

  1. Jom gi mma, lama tak makan ayam percik kak laila... Hahahahaa...

    Tapi, ada gak model bersaiz comel, contohnya ai, supermodel lagi... Hahahahaa...

    BalasPadam
  2. Orang kata peluang jangan ditolak, musuh jangan dicari. Tawaran jadi model tu merupakan rezeki juga tu. Tahniah! Selagi boleh ambil, ambil. Saya sendiri pun ada kerja tetap. Tabi bila ada projek 'masyuk'(projek consultant atau dipanggil bagi ceramah untuk tarinning), sekiranya ia tidak mengganggu tugas hakiki, saya akan terima dan buat persiapan. Duit tu boleh la buat guna untuk belanja anak isteri makan luar atau jalan-jalan.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.