Beralih bidang ?

 

Tak nak jadi blogger dah ? Boring dan penat ? Hurmmm.. Dah tu nak buat apa lak ? Huhuhuh..  Aku ditawar jadi model sejak sejak kurus ni ! Hahahaha.. Berbaloi jadi kurus ehhh.. Apakah aku akan terima ?

Hurmm..

image

image

Apakah aku akan berhenti dari jadi blogger ? Takda laa… Sungguh pun dulu aku bercita cita nak jadi model tapi rasanya blogger lebih sesuai dan sebati dengan aku yang jenis mulut takda insuran ni.

Dan projek bersama designer Amir Khadir ni , adalah lebih pada nak tolong kawan jer dan mencari pengalaman baru. Abis projek ni , aku gemuk balik la.. Hahahaa.. Rindu nasi kandar woii !

2 ulasan:

  1. Jom gi mma, lama tak makan ayam percik kak laila... Hahahahaa...

    Tapi, ada gak model bersaiz comel, contohnya ai, supermodel lagi... Hahahahaa...

    BalasPadam
  2. Orang kata peluang jangan ditolak, musuh jangan dicari. Tawaran jadi model tu merupakan rezeki juga tu. Tahniah! Selagi boleh ambil, ambil. Saya sendiri pun ada kerja tetap. Tabi bila ada projek 'masyuk'(projek consultant atau dipanggil bagi ceramah untuk tarinning), sekiranya ia tidak mengganggu tugas hakiki, saya akan terima dan buat persiapan. Duit tu boleh la buat guna untuk belanja anak isteri makan luar atau jalan-jalan.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.