Manis : Ambil gambar resit belian apa jua dan dapatkan point !

by - Isnin, Oktober 24, 2016

 

Bayangkan… segalanya di hujung jari korang. Mencari butik atau kedai yang membuat jualan murah.. restoran yang sedap masakanya tapi harga yang mampu bayar , membeli gadget yang ingin diidamkan dan akan dapat pulangan berbaloi selepas itu !

Cam best je kan ? Aku pun baru tauu.. Camana caranya ?

image

Jangan buang resit pembelian tu !!  Meh aku bagi tau camana nak manfaatkan resit tu.

image

Mula-mula download aplikasi MANIS di Google Play atau Apple Store. Aplikasi mobile ni ada fungsi Snap & Earn , Cash Vouchers , Spending Tracker dan macam macam lagi.

Dah download ? Ok.. sekarang sila gi membeli barangan apa yang korang nak.. Kemudian , snap gambar resit tu dan send ! Dan seterusnya korang akan dapat kumpul mata/point !

image

image

Pastu bila point atau mata dah banyak , boleh tebus voucher ! Fuhhh.. macam macam ada ! Tiket wayang , topup telefon , F&B voucher , shopping voucher dan macam macam lagi !

Dan Manis akan beri free voucher dan promosi ekslusif dari peniaga kegemaran korang. Ini tak perlukan kumpulan point ! Haa.. rezeki la kalau dapat. Macam tak percaya je kan ? Hehehehe..

image

Satu lagi kelebihan Manis ialah , Spending Trecker ! Korang boleh treck semua pembelian korang yang direkodkan di Manis ni dan dapat ganjaran melaluinya ! 2 dalam 1 gitu ! Kan berbaloi kan ?

Kalau nak tau dengan lebih lanjut atau kurang nak paham , koarang boleh tonton video di link ni..

Amacam ? Kena bayar ke aplikasi Manis ni ? Tak perlu aihh.. Percuma jer ! Korang leh download di link ini (https://goo.gl/ki3ABm ). Sebab tu sekarang ,membeli belah lebih seronok dengan adanya Manis. Ingat , bukan sekadar membeli belah.. apa saja yang ada resit !

You May Also Like

10 comments

  1. Bermanfaat betul aps ni hahaha .senang nk trce resit ...

    BalasPadam
  2. alaaa awat lambat habaq... dh byk spend nih huhu.. anyway bagus lah apps ni

    BalasPadam
  3. lepas shoping dpt lg voucher,
    cam menarik je konsep ni.

    BalasPadam
  4. Wahhhh... Blh donlod apps ni.. Tq sharing ya ben

    BalasPadam
  5. salah satu cara nak promosi produk mereka.. bagusnyaa..

    BalasPadam
  6. Wahhh bagus ni, kena ingat jgn buabg resit lah camni

    BalasPadam
  7. Patutlah julia suka simpan segala mak bapak resit dalam purse...rupanya inilah hasilnya...TQ Ben share Manis yg sungguh bermanafaat ni...terus julia donlod hooyehhh

    BalasPadam
  8. Patutlah julia suka simpan segala mak bapak resit dalam purse...rupanya inilah hasilnya...TQ Ben share Manis yg sungguh bermanafaat ni...terus julia donlod hooyehhh Web Design KL

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam