Tips nak kurus dengan cepat ?

by - Selasa, Oktober 25, 2016

 

Beberapa minggu lepas , aku ngeri tengok gambar aku ! Aku akui aku boroi dengan teruknya. Aku cepat pancit. Tak fit dan asyik nak tidur jer ! Jalan skit pon dah mengah..

image

Segalanya bermula sebelum Ramadan lepas. Aku berhenti workout untuk beri laluan pada ‘puasa’ tapi bila dah berenti , memang malas dah nak mula ! Ditambah lagi dengan wife mengandung dan tak boleh buat kerja berat gara gara uri rendah.. aku tak leh kuar gi mana mana kecuali mencari rezeki..Tak sampai hati nak tinggalkan dia dengan anak anak walaupun dia kasi aku gi gym… Redha boroi menjengah diri ! Hahahaha..

Bila kawan kawan dah mula perli.. haaa ! Ini satu kesilapan mereka ! Hahahaha.. Aku tak leh orang perli aku ! Ianya satu semangat untuk aku bangkit untuk membuktikan..

Aku mulakan dengan langkah demi langkah. Aku dah kenal tubuh badan aku. Aku tahu apa yang aku perlukan dan aku cari. Kemudian , aku perlu bersenam pagi dan petang ! Sehari 2 kali untuk mempercepatkan pembakaran lemak lemak tepu ! Hahahaha..

Alhamdulillah.. dalam masa 2 minggu dah nampak hasil !

image

Masih ada lemak lemak degil di bahagian perut dan pinggang ! Ni masalah aku dari dulu. Selain dari jaga pemakanan aku , aku ada pakai satu losyen yang diimport dari Jepun. Hehehehe..

Aku pakai ketika nak tidur dan ketika nak bersenam.Sedikit sebanyak ianya membantu membakar lemak lemak tepu yang dah duduk kat situ , 20 tahun lamanya ! Hahahaha.. Sebelum usia 20 , aku kurus kering.

image

Tadaaa… Kena pakai tebal tebal.. Sebab tu ada 2 ! Hahahaha.. Tak panas macam losyen yang pernah aku pakai sebelum ni.. Tapi terasa bahang la.. hehehehe..

Nah.. baca sendiri ! Kasi paham dan sila order ! Aku tak jual tauuu.. Kawan ni yang jual ! Heeee..

SEVEN BREAK SLIMMING GEL NEO - (PENGEDAR SAH MALAYSIA - kakpy) . SELAMAT TINGGAL LEMAK DAN SELULIT DALAM MASA 7 HARI !DIBUAT DI JEPUN, BERKUALITI TINGGI DAN LEBIH BAIK DARI PRODUK LAIN ‼ .

  1. Gel Pelangsing Badan
  2. Pembakaran lemak dan menghilangkan stretch mark.
  3. Berat 200g (lebih banyak kuantitinya daripada produk lain) .

OVALISS sangat berkesan bertindak untuk pembakaran lemak muda untuk tempoh yang singkat . Lemak muda mengambil masa kira-kira 2 minggu untuk mudah longgar dan mencair. Tetapi apabila menggunakan gel ini, dengan sekali penggunaan sahaja sel-sel lemak muda ini akan mula mencair. Sel lemak akan menjadi lebih kecil dan lebih kecil untuk tempoh yang singkat selepas menggunakan gel ini.

Rekod telah mencatatkan, dalam masa 2 hari penyusutan saiz berlaku sebanyak 2-3 cm dan pastikan bahawa anda juga mengukur saiz sebelum dan selepas penggunaan. Ukuran adalah lebih tepat berbanding dengan pengamatan dengan mata sahaja.

 

ADIPOLISS pula berfungsi untuk membakar lemak lama dan mengubahnya menjadi tenaga. Lemak lama ini adalah lemak yang telah membentuk sejak 1-10 tahun lamanya, adalah sukar untuk membakar lemak-lemak ini tanpa ADIPOLISS tetapi dengan SEVEN BREAK SLIMMING GEL NEO yang mengandungi ADIPOLISS ini, lemak-lemak lama dapat dicairkan dan ini juga dapat mengelakkan daripada berat badan anda naik mendadak apabila tidak menggunakannya lagi.

Produk pelangsing badan lain tidak mempunyai ADIPOLISS, kerana itulah berat badan dan saiz badan anda naik dengan cepat dan berbalik kepada bentuk asal semula jika tidak menggunakan produk tersebut tetapi tidak bagi produk ini. . Selain itu, gel ini mengandungi komponen pelembab asid hyaluronik, ekstrak teh dan lidah buaya untuk membuatkan kulit lembap dan licin halus . 1-RM60 free pos 2-RM100 free pos .

Whatapp : 0175250541 #gelkuruskakpy

Boleh follow @kakpysecretstudio @kakpysecretstudio @kakpysecretstudio “.

 

Amacam ? Nasihat aku , kalau amik.. kena juga bersenam. Setakat sapu je , payah gak.. Lagi pun bersenam kan bagus.. Badan kurus tak fit pon tak guna kan ? Alang alang nak cantikkan badan , jaga kesihatan juga ! Heeee..

image

Seronok apa bersenam.. Badan segar jer. Nak buat kerja pon rasa seronok. Takde la rasa cam.. hurmm..

Diulangi tips nak kuruskan badan ialah , jaga makan , bersenam dan sapu losyen bakar lemak .. disyorkan SEVEN BREAK SLIMMING GEL NEO !

Cuba la.. mana tau sesuai kan ? Kalau tak jadi tu , jangan marah aku lak.. sila check apa tak kena.. Banyak faktor gak wooo ! Jangan sapu losyen pastu gi makan nasi kandar 2 pinggang ! Kalau gini , mandi SEVEN BREAK SLIMMING GEL NEO pon payah ! Hahahaha..

Selamat mencuba !

image

Target , bulan 12 slim dan sado.. hahahaa..

You May Also Like

6 comments

  1. Bila tgk bang ben, mudah sgt nk kurus.. Tp napa aku susah sgt.. Hahahaha

    BalasPadam
  2. pergh..pg dan ptg kena bersenam..

    kena buat nak kurus ni..

    BalasPadam
  3. Hmm bln 12 slim dan sado...bln 1 zila mengandung lagi...hahaha

    BalasPadam
  4. Haii nampaknya thn depan bah ahli keluarga aben hahaha

    BalasPadam