BEN ASHAARI vs NEELOFA - BEN ASHAARI

BEN ASHAARI vs NEELOFA

 

VS

IMAG2876-1

Terima kasih .. Aku tau korang mesti pilih aku punya .. Ni belum make up lagi ni .. Cer bayangkan kalau mekap . Confirm ayusss giless punya .. Rileks ar .. Aku je tak nak masuk pertandingan miss miss shawl ni haa .. Confirm juara arrr .. Sbb tu aku pilih kekal seperti sedia ada ..

35 ulasan:

  1. apa nie ben..haha lawak giler

    BalasPadam
  2. tang mata tu. :P haha. lepas ni cuba lawan dgn anzalna pula.

    BalasPadam
  3. Hahahaha make up??? Hahaha ayu sgt la...

    BalasPadam
  4. perghhh ! cair kejap . parah betul laa abang ben nie . hahaha !

    BalasPadam
  5. abg ben ni pagi2 dah buat org ketawa terbahak-bahak.. cun btl awek cun bwh gmbar cik lopa tu tau ;)

    BalasPadam
  6. warghh sawan aku nengoknye..

    BalasPadam
  7. Abe hanya mampu menggeleng... Haha. Adoi,pengsang la Lopa tgk Abg Ben lagu ni... :D

    BalasPadam
  8. awww awwwww..ayuussss sungguh.. kitaa pilih AKAK BEN :)

    BalasPadam
  9. macam awek pakistan lah en ben..hehehe lawaaaaaa...

    BalasPadam
  10. adehhh...pagi2 da buat sy ketawa...cuba tahan gelak tgk pic bawah tu...tapi tak boleh...HAHA~

    BalasPadam
  11. hahahha. comel le akak ben buat pose mcm tu.. msk pertndgn shawl komfem meng xD

    BalasPadam
  12. so so la....kalau buat bibir muncung....nealofa pun kalah.....:p

    BalasPadam
  13. Wah ... ini bukn mengalahkn neelofa
    jer .. mengalahkan siti nurhaliza skali !

    BalasPadam
  14. huhu jd akak ben la pulop...

    BalasPadam
  15. huahahaha! (ternganga ketawa)
    boleh tahan juga la,
    dgn kerlingan mata yang manja tu.....=D

    BalasPadam
  16. OMG!!!!!awek mane nie..hehehe

    BalasPadam
  17. Aduhhh ..buat onar betul la kau Ben ....

    BalasPadam
  18. Akak Ben bff akak Lofa ker..jgn lupa guna lipstick Avon tauuu..

    BalasPadam
  19. assalam, tentu buat Neelofa rasa terancam...

    BalasPadam
  20. kahkahaka....abg ben..pengsan sampai terkeluar isi lauk berbuka semalm nie...

    kelakar ...


    OMGEEE.....

    (tangan ke bahu mata ke atas)

    BalasPadam
  21. alamak abg ben.. misai dan janggut tetapo tak leh hilang ar.. siyessss ayus gilessss...

    BalasPadam
  22. gila buruk.. opps. hahaha.. terjujur pulak. XD

    BalasPadam
  23. Haha...ingatkan nak versus ape...pakai tudung paling ayu. Sorry bro, aku terpaksa pilih neelofa jugak.

    Check out my latest post on mfadhlan.com

    BalasPadam
  24. same tang hidung je...hahahahha ;P
    sabor je lah abg ben ni...haha

    BalasPadam
  25. ahaha.akak ben ag comey.ahaha

    BalasPadam
  26. tudung sapa la En ben rembat ni..haha

    BalasPadam
  27. Lorr...dah kenapa si Ben ni...adehhhhh....tapi keayuan dan lirikan manja tu ada lah sikit neelofa..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.