Santai BEN ASHAARI dalam Utusan Malaysia. - BEN ASHAARI

Santai BEN ASHAARI dalam Utusan Malaysia.

Terima kasih pada blogger Telur Dibasuh kerana maklumkan pada aku di Twitter tengahari td. Kalau dia tak bgtau , aku tak tau gak sbb dah berkurun tak beli paper .. hehe

Jutaan terima kasih pada Utusan Malaysia dan juga rakan rakan dunia maya ... Semoga Allah berkati anda semua ..

Published with Blogger-droid v2.0.9

27 ulasan:

  1. peghh bro ben msk paper lg..
    tahniah!!

    BalasPadam
  2. Bestnye, dapat masuk newpaper :)

    BalasPadam
  3. wahh...qhalif pun masuk paper...!
    terbaikk.!

    BalasPadam
  4. tahniahhhhh... sejak dah ada qhaliff ni rezeki melimpah ruah....

    BalasPadam
  5. wahhh makin bertmbh pembaca blog abg ben..ngee ^o^

    BalasPadam
  6. makin glamour la lepas ni...

    BalasPadam
  7. wah...tahniah ya...^___^
    saya tumpang gembira...
    saya sangat bangga sebab abg ben ada dlm senarai follower saya tau...
    hihihihi...

    BalasPadam
  8. abg Ben tumpang glam dak Qhaliff.. hehehe.. ;)
    tahniah..

    BalasPadam
  9. tahniah...makin glamer la lepas ni...;-)

    BalasPadam
  10. kena cari jugak paper tu abg ben.. kerat & simpan dlm frame buat kenangan..hehe

    BalasPadam
  11. (: mesti gembira habis tu.. ni lah org kata rezeki (: congrat btw :D

    BalasPadam
  12. tahniah abg Ben..rezeki Qhaliff tu.. (^_^)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.