Kau kata kau cinta , tapi kau tumbuk muka aku !

Cinta ? Cinta kemendanya gitu ! Kot ya cinta pon , berpada pada la gak .. Zaman sekarang ni macam macam perangai ! Asal nama cinta jer , sila bukak ! Asal sebut je cinta , sila tanggal .. Asal bisik je cinta , sila terajang ! Boleh ke gitu ?

Saban hari dalam suratkhabar ( dah macam isu wajib ) mesti nak ada cerita pasal sepak terajang ( suh masuk team sepak takraw tak nak ! ) , cucuk sana sini , gaduh sana sini , termengandung ( 'ter' kah sedangkan sebelum ni tak 'ter' pulak ?? ) , rogol sana sini .. seolah dah macam ... jualan mega sales lak .. haih...

Bila cinta , perlu ke buka bukaan ? Perlu ke jeles sampai tahap cipan terajang tenggiling ? bila mata lebam , baru nak nangis tahap drama korea ? atau bila ada yang patah riuk , baru nak sujud mintak ampun pastu buat lagi ? Huk alohhh... camana ni ???

Bagi aku .. wahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii anak anak dara sekaliaannnnnnnnnnnnn.. sayangilaaaaaahhhhhhh diri andaaaaaaaaaaaa... sayangilahhhh keluarga anda !! Kalau tak sayang pon , ingatlah satuuuuuuuuuuuuuuuuu ... ADA BALASAN DI AKHIRAT NANTI ! NERAKA KAH PILIHAN KAMU ??? iNGATLAH , SEDANGKAN SEMUT GIGIT PON KAU DAH MENJERIT , BAYANGKAN API NERAKA MENJILAT TUBUH KAU !!

Sekian .. terima kasih .. lalalalala...

9 ulasan:

  1. sokong bro Ben~! sayangilah diri anda sendiri..jgn mudah terjerat. :D

    BalasPadam
  2. sokong bro Ben~! sayangilah diri anda sendiri..jgn mudah terjerat. :D

    BalasPadam
  3. kan best bf aku bace entry ni..
    bia dier insaf..hehehe
    asyik cemburu jer..tp skrg dah berubah...hoyee..

    BalasPadam
  4. ada juga yg dh kawen tapi cemburu tgk perempuan lain ngan lelaki lain.. mcm tak ingat isteri plak...

    BalasPadam
  5. waahh! terbaik ar entri ni. ;)

    BalasPadam
  6. love your posts..
    sgt2 la suke semuanyer...
    sgt suka gaya teguran:))

    BalasPadam
  7. as salam..
    betul tu..
    hanya kerana cinta 'buta',
    mereka pun buta..
    kerana dah disogokkan dengan cinta 'buta'.
    cinta yang bukan selama-lamanya yang dicari..apakah??
    huu.. manusia zaman terakhir..
    kan bagus dicari cinta kepada-Nya..
    jaga keredhaan-Nya..

    BalasPadam
  8. assalamualaikum..
    yea...sgt stuju...mnusia adlh makhluk plg istimewa, Allah bg akal... gunalah..jgn simpan lam peti...=P

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.