Apa yang aku belajar dari dunia blog ?

 

image

Hanya tau 'mencakar' tapi malas mengejar !

 

 

image

Akan terus mengorek tanah walaupun lembab pergerakkannya.

 

Usaha tangga kejayaan .

Jangan ketawakan mereka hanya kerana kerana mereka berjaya sedangkan kita malas bekerja. Jangan cari kelemahan mereka hanya kerana nak tutup kemalasan kita .. Bawa-bawalah berubah perangai kita memandangkan kita akan ke tahun baru tidak lama lagi.. Azam tahun ni dah tercapaikah ?

11 ulasan:

  1. belommm
    huuu
    sebb x dpt keje lagi
    huuu..=(

    BalasPadam
  2. I love En. Ben punya quote tuu..

    BalasPadam
  3. tak tercapai lagi abg ben =( .. tapi usaha dan terus usaha..semoga Allah memberi rezeki yg sy harapkan tu =) insyaalah..

    BalasPadam
  4. nk berjaya kena usaha ye dop BA..heee

    BalasPadam
  5. Nak mengorek tanah yang tak sanggup tu!Sebab tulah dah lama blogging tapi suam-suam kuku pun tidak.

    BalasPadam
  6. azam tahun ni untuk berjimat tak tercapai.... setiap tahun azam yang sama.. hehe
    Jom Singgah Blog Zakwan

    BalasPadam
  7. tu lah kadang2 kita ajar, mereka ketawakan kita pula. Siap mempersoalkan kita lagi..

    BalasPadam
  8. azam sy thn nie lum tcapai BA... sedey, mampu berdoa, usaha, tawalkal smg dipermudahkan.... :(

    BalasPadam
  9. mengenai azam...
    jangan yang dikejar tak dapat, yang dikendong pula berciciran..

    BalasPadam
  10. azam dah ada yang tercapai..alhamdulilah...paal dunia blog ni memang xboleh jangka laaa..mcm2

    BalasPadam
  11. AZAM SAYA NAK JADI WANITA MUSLIMAH... SENANG NANTI WAKTU KNA INTERVIEW DENGAN MALAIKAT

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI