Sabtu, 8 Oktober 2011

Apa yang aku belajar dari dunia blog ?

 

image

Hanya tau 'mencakar' tapi malas mengejar !

 

 

image

Akan terus mengorek tanah walaupun lembab pergerakkannya.

 

Usaha tangga kejayaan .

Jangan ketawakan mereka hanya kerana kerana mereka berjaya sedangkan kita malas bekerja. Jangan cari kelemahan mereka hanya kerana nak tutup kemalasan kita .. Bawa-bawalah berubah perangai kita memandangkan kita akan ke tahun baru tidak lama lagi.. Azam tahun ni dah tercapaikah ?

11 komen :

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

belommm
huuu
sebb x dpt keje lagi
huuu..=(

SyafiQ aHaDin berkata... [Reply to comment]

I love En. Ben punya quote tuu..

Mizfantagiro berkata... [Reply to comment]

tak tercapai lagi abg ben =( .. tapi usaha dan terus usaha..semoga Allah memberi rezeki yg sy harapkan tu =) insyaalah..

SoLy SoLicious berkata... [Reply to comment]

nk berjaya kena usaha ye dop BA..heee

Scarlett O'Hara berkata... [Reply to comment]

Nak mengorek tanah yang tak sanggup tu!Sebab tulah dah lama blogging tapi suam-suam kuku pun tidak.

Mohd Zakwan berkata... [Reply to comment]

azam tahun ni untuk berjimat tak tercapai.... setiap tahun azam yang sama.. hehe
Jom Singgah Blog Zakwan

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

tu lah kadang2 kita ajar, mereka ketawakan kita pula. Siap mempersoalkan kita lagi..

Pn. Sheila berkata... [Reply to comment]

azam sy thn nie lum tcapai BA... sedey, mampu berdoa, usaha, tawalkal smg dipermudahkan.... :(

tnZackJ berkata... [Reply to comment]

mengenai azam...
jangan yang dikejar tak dapat, yang dikendong pula berciciran..

harrazdani berkata... [Reply to comment]

azam dah ada yang tercapai..alhamdulilah...paal dunia blog ni memang xboleh jangka laaa..mcm2

NURUL ASHIKIN berkata... [Reply to comment]

AZAM SAYA NAK JADI WANITA MUSLIMAH... SENANG NANTI WAKTU KNA INTERVIEW DENGAN MALAIKAT

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI