Bersama Lyssa Faizureen di Bukit Jambul - BEN ASHAARI

Bersama Lyssa Faizureen di Bukit Jambul

Arghh .. Tekanan jiwa aku weh .. nanti citee .. bersama dia , kawan dia .. Nina ..

Nanti aku cerita nape eh ..
Published with Blogger-droid v1.7.4

28 ulasan:

  1. Comelnya Lyssa!!Bila nak shout kat blog sis? Sis dah tukar cbox jadi shoutmix sbb entry Lyssa tau!

    BalasPadam
  2. muka macam tak suka je bergambar dengan dia? haha

    BalasPadam
  3. kekekeke
    cpaaat la abg bennnn citeee
    x sabo dh nii..heheh

    BalasPadam
  4. teringat cerita abg ben tu...akan ku miliki hatimu itu..., waktu jumpa Ana dengan Ada...

    BalasPadam
  5. muka abg ben macam mengantuk je.. :)

    BalasPadam
  6. tekanan jiwa makan panadol. eh jangan makan panadol daaa... knp? dibawah ni.

    http://fahmimohdnilam.blogspot.com/2011/10/telan-panadol-bahaya.html

    BalasPadam
  7. nie dating pertama ke selepas meminang...

    BalasPadam
  8. ketatnye muke uncle ben . kak lisa comeyy !

    BalasPadam
  9. wawawa..blogger ensem jumpe blogger comey lagi cute..apdet..apdet..cmner leh jumpe nih..huuhuhu

    BalasPadam
  10. hhahahha . muka Lyssa comot !! Maluuu . haha

    BalasPadam
  11. untunglah dapat jumpa lyssa! wuwuwuw

    BalasPadam
  12. dah jumpa orang sekampung, maunya tak tekanan jiwa... tekanan darah... tekanan tulang semua ada...

    cer citer... nak tau jugak apa kes dgn lyssa ni...

    BalasPadam
  13. muka garang je abg ben?? hehehe

    BalasPadam
  14. Ben, sampai bila Ben ada d Penang ni Ben.

    BalasPadam
  15. wah wah wah ! hotttttttt ! heee~

    BalasPadam
  16. wow.. best-2..
    Kak Lyssa comeyyyyy yeeee
    Abg Ben Senyum sikit :))

    heheheh!!

    BalasPadam
  17. ayah benn semakin berisi & berisi haha

    BalasPadam
  18. wahhh bukit jambull..rindu nak lepak sana. Masa study kat usm dulu memang slalu pergi huhuhu.. Usm di hatiku.

    BalasPadam
  19. memang muka abg ben ketat giler...waduuuhh!!

    tadi ingat dating kat alamanda.. ;p

    malu....larikkkk!!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.